Mane_Attraction skrev:Finns en risk att man tar svängen förbi när man ledsnat på att åka runt i staden.
mk4_andreas skrev:blir eventet vid parkeringen vid värdshuset? hoppas jag får igång bilen innan lördag nu:-) mvh
MonsterMillan skrev:mk4_andreas skrev:blir eventet vid parkeringen vid värdshuset? hoppas jag får igång bilen innan lördag nu:-) mvhyes! på den stora parkeringen, sen flyttar vi in festen i trestad värdshus för party! ;Dja, det hoppas jag också att du får Mvh Millan
mk4_andreas skrev:MonsterMillan skrev:mk4_andreas skrev:blir eventet vid parkeringen vid värdshuset? hoppas jag får igång bilen innan lördag nu:-) mvhyes! på den stora parkeringen, sen flyttar vi in festen i trestad värdshus för party! ;Dja, det hoppas jag också att du får Mvh Millanhärligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvh
MonsterMillan skrev:jobbar på det as we speak mk4_andreas skrev:MonsterMillan skrev:yes! på den stora parkeringen, sen flyttar vi in festen i trestad värdshus för party! ;Dja, det hoppas jag också att du får Mvh Millanhärligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvh
mk4_andreas skrev:MonsterMillan skrev:yes! på den stora parkeringen, sen flyttar vi in festen i trestad värdshus för party! ;Dja, det hoppas jag också att du får Mvh Millanhärligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvh
MonsterMillan skrev:yes! på den stora parkeringen, sen flyttar vi in festen i trestad värdshus för party! ;Dja, det hoppas jag också att du får Mvh Millan
mk4_andreas skrev:MonsterMillan skrev:jobbar på det as we speak mk4_andreas skrev:härligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvhgryymt:-) massa folk som inte ska på crusingen.. facebook e alltid bra till att bjuda on in folk på :-)
MonsterMillan skrev:jobbar på det as we speak mk4_andreas skrev:härligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvh
mk4_andreas skrev:härligt:-) har ni nån facebook sida som du kan länka? :-)mvh
MonsterMillan skrev:förutom massa fina bilar har vi även fin underhållning av andra fordon http://www.youtube.com/watch?v=C6PWCrsh … mp;index=2GUESTPLAYERS @ Trestadcenter 25 maj, and VIP guests at our Monster Party! come party with our crazy guys! \m/ booom braaap!!
mk4_andreas skrev:hur går det till om man vill ställa ut?