Eftersnack: Björkviksträffen #1 - RaceGruppen Norrköping

TurboTias Permanently Banned
11 maj 2013 · 343 Inlägg

Vi i RaceGruppen Norrköping vill tacka alla för en strålande dag!
Överlag tycker vi själva att det flöt på helt okej, hoppas ni blev också blev nöjda med dagen!
Lägg gärna upp alla bilder och filmer ni har tagit under dagen! smile
Nästa event blir den 6:e juli!

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Najs
11 maj 2013 ·

Tackar för en EXTREMT lyckad dag! och vi i Najs Racing Team bockar för oss och vi ses i sommar! riktigt härlig start på säsongen! vi kommer garanterat nästa gång!



https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6437/6437-de3b4af34189d713f8991b574f14c73e_large.jpg

Senast redigerat av Najs (11 maj 2013)

kapenkronk
11 maj 2013 · 61 Inlägg

Kanon dag! Helt sönder bränd i ansiktet men vad gör det när man har fått vart på en lyckad dag på björkvik! Bilder kommer när jag har gått igenom alla!

Ramrod
11 maj 2013 · 674 Inlägg

Jag var där.. Det var helt ok! Trevligt med allt folk! smile

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
lill3bror
11 maj 2013 · 1 397 Inlägg

Mkt bra arrangerat! Tycker att folka kan komma med synpunkter om vad som var bra och vad som var mindre bra! Jag har redan framfört mina åsikter. RaceGruppen Norrköping kan bara bli bättre, men blir ännu bättre med hjälp av alla! Än en gång, RIKTIGT bra dag!

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
MackeS2
11 maj 2013 · 11 Inlägg

Tack för en grymt bra tillställning flöt på riktigt bra inget strul!!!

Ingen som har film på röda S2:an?

Mvh

Najs
11 maj 2013 ·

Ursäkta mig nu? Men var det någon mer som vart besviken och byggde upp förväntningar på "jumbojettet" som skulle landa? Och så kommer det en elvisp och landar!!!! Mvh efterfesten med najs racing team

Stenis68
11 maj 2013 · 10 Inlägg

Vill också tacka Racegruppen för en helt underbar dag och mycket bra arrangemang.
Måste passa på att tacka er alla andra också som körde och åskådare som var på ett underbart humör o stämning.
Litet extra tack till Najs Racing störtsköna grabbar samt grabbarna i vita GT-r Nissan... Hoppas vi ses igen. Önskar alla en härlig sommar nu.
VH
Killen med Bagge Cabben och Lille Skutt Cortinan...

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
11 maj 2013 · 14 050 Inlägg

Najs skrev:
Tackar för en EXTREMT lyckad dag! och vi i Najs Racing Team bockar för oss och vi ses i sommar! riktigt härlig start på säsongen! vi kommer garanterat nästa gång!



http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Det snurrade på bra med Taunusens bakhjul!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Dirtymike
12 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Var riktigt bra o kul att titta på alla gas glada och alla utställda bilar smile
Vi lär nog dyka upp med Lexusen på nästa träff med smile

Jeep J20 (1978)
Najs
12 maj 2013 ·

Vettemannen skrev:

Najs skrev:
Tackar för en EXTREMT lyckad dag! och vi i Najs Racing Team bockar för oss och vi ses i sommar! riktigt härlig start på säsongen! vi kommer garanterat nästa gång!



http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Det snurrade på bra med Taunusens bakhjul!! smile

/Benny

Tack Benny! Hoppas vi ses snart i sommar!

Najs
12 maj 2013 ·

Tackar grabbar! Kul och se att det uppskattas! Kul att ses o vi hoppas på och mötas igen! Mvh najs racing

Stenis68 skrev:
Vill också tacka Racegruppen för en helt underbar dag och mycket bra arrangemang.
Måste passa på att tacka er alla andra också som körde och åskådare som var på ett underbart humör o stämning.
Litet extra tack till Najs Racing störtsköna grabbar samt grabbarna i vita GT-r Nissan... Hoppas vi ses igen. Önskar alla en härlig sommar nu.
VH
Killen med Bagge Cabben och Lille Skutt Cortinan...

Undisputed Always Bet On Black
12 maj 2013 · 125 Inlägg

Tack själva för ett jätte bra ordnat evenemang! Kommer mer än gärna tillbaka nästa gång det är dax för körning lita på de! // Mvh David

Senast redigerat av Undisputed (12 maj 2013)

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
12 maj 2013 · 839 Inlägg

Jag var uppe tidigt och försökte förgäves klämma ut mer effekt ur min bil. Skulle inte hunnit upp innan kl 10, vilket inte gjorde något då jag var besviken över bilen. Kommer nästa gång med mer volym i motorn och större turbo.

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
Tribbe SAAB♥SUBARU
12 maj 2013 · 1 636 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=48894 mina bilder. Har väldigt lite vana av fart bilder och när bilarna inte körde lika snabbt bredvid varandra så blev det extra svårt för mig big_smile

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Saander Bil rekondare
12 maj 2013 · 173 Inlägg

Tribbe skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=72272&album=48894 mina bilder. Har väldigt lite vana av fart bilder och när bilarna inte körde lika snabbt bredvid varandra så blev det extra svårt för mig big_smile

Såg att du fick med min vita bmw på bild riktigt kul smile Du har inte lust skicka orginal bilden till min mail?  Gtaalle@hotmail.com

Mvh

BMW 325D (2009)
Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
Tribbe SAAB♥SUBARU
12 maj 2013 · 1 636 Inlägg

Om jag gjort rätt så ska den vara skickad nu. cool De har ju gjort om till outlook...

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Saander Bil rekondare
12 maj 2013 · 173 Inlägg

Tribbe skrev:
Om jag gjort rätt så ska den vara skickad nu. cool De har ju gjort om till outlook...

De tackar ja så mycket för. bra bild med! smile 

Mvh

BMW 325D (2009)
Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BearStyle Bearstyle Productions
12 maj 2013 · 90 Inlägg

Ah här var eftersnacket, tack till arrangörerna för en kalasdag! Mycket roliga bilar som var på plats och körde, kudos till de som rastade kärrorna. smile

Har skickat upp ett par pics här på garaget: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=48890
Saknar ni bild på er bil så skicka PM, tog en hel del så valde bara ut de bilder jag blev nöjd med. smile

Mvh

Saander Bil rekondare
12 maj 2013 · 173 Inlägg

BearStyle skrev:
Ah här var eftersnacket, tack till arrangörerna för en kalasdag! Mycket roliga bilar som var på plats och körde, kudos till de som rastade kärrorna. smile

Har skickat upp ett par pics här på garaget: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=48890
Saknar ni bild på er bil så skicka PM, tog en hel del så valde bara ut de bilder jag blev nöjd med. smile

Mvh

Fick något foto på min vita bmw? smile 

Mvh

BMW 325D (2009)
Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang