Vi i RaceGruppen Norrköping vill tacka alla för en strålande dag! Överlag tycker vi själva att det flöt på helt okej, hoppas ni blev också blev nöjda med dagen! Lägg gärna upp alla bilder och filmer ni har tagit under dagen! Nästa event blir den 6:e juli!
Tackar för en EXTREMT lyckad dag! och vi i Najs Racing Team bockar för oss och vi ses i sommar! riktigt härlig start på säsongen! vi kommer garanterat nästa gång!
Kanon dag! Helt sönder bränd i ansiktet men vad gör det när man har fått vart på en lyckad dag på björkvik! Bilder kommer när jag har gått igenom alla!
Mkt bra arrangerat! Tycker att folka kan komma med synpunkter om vad som var bra och vad som var mindre bra! Jag har redan framfört mina åsikter. RaceGruppen Norrköping kan bara bli bättre, men blir ännu bättre med hjälp av alla! Än en gång, RIKTIGT bra dag!
Ursäkta mig nu? Men var det någon mer som vart besviken och byggde upp förväntningar på "jumbojettet" som skulle landa? Och så kommer det en elvisp och landar!!!! Mvh efterfesten med najs racing team
Vill också tacka Racegruppen för en helt underbar dag och mycket bra arrangemang. Måste passa på att tacka er alla andra också som körde och åskådare som var på ett underbart humör o stämning. Litet extra tack till Najs Racing störtsköna grabbar samt grabbarna i vita GT-r Nissan... Hoppas vi ses igen. Önskar alla en härlig sommar nu. VH Killen med Bagge Cabben och Lille Skutt Cortinan...
Tackar för en EXTREMT lyckad dag! och vi i Najs Racing Team bockar för oss och vi ses i sommar! riktigt härlig start på säsongen! vi kommer garanterat nästa gång!
Tackar grabbar! Kul och se att det uppskattas! Kul att ses o vi hoppas på och mötas igen! Mvh najs racing
Stenis68 skrev:
Vill också tacka Racegruppen för en helt underbar dag och mycket bra arrangemang. Måste passa på att tacka er alla andra också som körde och åskådare som var på ett underbart humör o stämning. Litet extra tack till Najs Racing störtsköna grabbar samt grabbarna i vita GT-r Nissan... Hoppas vi ses igen. Önskar alla en härlig sommar nu. VH Killen med Bagge Cabben och Lille Skutt Cortinan...
Jag var uppe tidigt och försökte förgäves klämma ut mer effekt ur min bil. Skulle inte hunnit upp innan kl 10, vilket inte gjorde något då jag var besviken över bilen. Kommer nästa gång med mer volym i motorn och större turbo.
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=72272&album=48894 mina bilder. Har väldigt lite vana av fart bilder och när bilarna inte körde lika snabbt bredvid varandra så blev det extra svårt för mig
Såg att du fick med min vita bmw på bild riktigt kul Du har inte lust skicka orginal bilden till min mail? Gtaalle@hotmail.com