Eftersnack mobila mantorp 11/5

patrik90j
12 maj 2013 · 847 Inlägg

Vi vill tacka för en bra kväll dom flesta visste vart man skulle slänga skräp men sen finns det en grupp människor som vart dom en är aldrig kan sköta sig!


vi fick det till att det va ca 75 bilar på parkeringen samtidigt!


har ni bilder eller filmer lägg gärna upp dom här då!

vi ses snart igen!

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
patrik90j
12 maj 2013 · 847 Inlägg

kan Ted edoff skriva ett pm till mig eller någon av hans kompisar vi har hittat en sak som tillhör dig och e väldigt viktig för dig!

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
axelsson92
12 maj 2013 · 1 Inlägg

Jag tycker det är fruktansvärt dåligt och omoget av dessa som inte vet vart burkar/glasflaskor och skräp ska slängas. Fick en glasflaska kastad nästan bakom bilen.... Annars var det en bra träff med mycket folk samt några som bjöd på däckrök och ett par race. smile

Volvo 945 LTT "pysen" (1997)
622mac
12 maj 2013 · 159 Inlägg

jag måste säga att de blev över förväntan! jag hade inte räknat med att det skulle komma så mkt folk och snygga bilar men de gjorde de:) folk över lag verkade vara nyktra och städade och fattat att ska man dricka har man inget på en bilträff å göra.. de va skönt att det inte va några poliser häller smile de hade väl vart ngn där när vi drog till donken men annars slapp vi ju dom hela kvällen smile tack för en bra kväll patrik smile

Swedish road force
Domperss
12 maj 2013 · 92 Inlägg

Kvällen var helt ok, kul att det blev lite bilar som kom, jag antar att träffen var ganska otippad?
Alltid "kewl" att chattra med folk och se/prata bil, ser fram emot nästa.
Dock får man känslan av att folk gärna delar in sig i grupper och ej vill ta kontakt av olika anledningar.

Men hur som helst..

Vi tackar och bockar. wink

patrik90j
12 maj 2013 · 847 Inlägg

vi försökte få alla att ställa sig uppe vid citygross men en del använder varken ögon eller öron smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Domperss
12 maj 2013 · 92 Inlägg

Ok, då är vi en av dom "ögon och öron" lösa. lol
Till nästa gång hamnar vi uppe vid ingången. wink

patrik90j
12 maj 2013 · 847 Inlägg

så där plånboken tillbaka i rätt ägo smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
stoltosmart
12 maj 2013 · 884 Inlägg

mycket trevlig träff

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang