hejsan!
börjar känna att det är dags fixa något vettigt ljud i min Saab 900s ifrån 95, det är orginalsterio och orginalhögtalare som sitter i den nu så ni kanske förstår varför jag vill uppgradera..
jag är mest ute efter en saftig baslåda och ny sterio me usbutag och möjligtvis för iphone också.
jag kan i princip ingenting om sådant så behöver all hjälp jag kan få!
vill antingen ha en dubbel 12" eler dubbel 10", inte säker på vilket.. vill ha en bas som kan dunka rätt kraftigt utåt så de hörs om jag vill men ska även vara skönt ljud inne och inte bara massa muller. lyssnar förresten på allt ifrån deathmetal till dubstep ska kommer vara ganska bred musik som spelas i bilen.
har inte så överdrivet med pengar eftersom jag studerar så kunde jag fixa lådan, sterio och slutsteg(om det inte är inbygt i lådan) för 2-3k så skulle jag bli extrem lycklig men har någon ett bra förslag som passar mina behov för lite mera så dela gärna med er av dom tankarna, men inte för dyra planer som 5k+...
så det jag skulle behöva hjälp med är väl i stil med, vilken låda ska jag köpa? någon som vet en sterio som skulle passa mina behov men som inte är så dyr? vad för slutsteg behöver jag till lådan (om inte inbyggt)?
uppskattar ALL hjälp jag kan få!