Syftet med denna Volvo amazonen är att Svetsa upp hela karossen. Ska försöka undvika så mycket ekonomiplåt som möjligt och böja och dona själv. Amazonen kommer få en rå b20 maskin när den är klar!
Så himla tråkigt för dig.. jag hade hoppas att man kunde få se hur den kommer att se ut när den var färdig.. det har varit den roligaste och den mest intressanta projektet som jag har följt.. hoppas att allt löser sig...
Det kanske blir en fortsättining på mina projekt. Har nog kommit till en lösning av vad som kommer hända
Jag tackar för allas omtanke och att ni stödjer mig i mina projekt!
Tack mina följare!
Ja, jag håller då både tummar och tår för att det ska ordna sig!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
För att bevisa att projektet inte har lagts ner. Så gick jag ut en halvtimme i verkstan och skärde ut den (hela balken) för jag tyckte det såg dåligt gjort ut.
Tror jag skära bort hela innertröskel på denna sidan ochså
Ny mot gammal
Man blir ledsen efter sådana lagningar
Viktskillnaden Tycker man lättar bilen medans man håller på
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Det vet jag inte haha. den låg bara o skräpa tänkte slänga den
Haha. Vore synd att slänga en sån klenod..
Det vet jag inte haha. den låg bara o skräpa tänkte slänga den
Haha. Vore synd att slänga en sån klenod..
Klenod? Är det något samlar värde i dom?
Det vet man aldrig förrän man tagit reda på det, hehe.