Syftet med denna Volvo amazonen är att Svetsa upp hela karossen. Ska försöka undvika så mycket ekonomiplåt som möjligt och böja och dona själv. Amazonen kommer få en rå b20 maskin när den är klar!
Har nu fått hem Oldsmobilen och kom till en stor överraskning Bilen hade bara gått 13xxxx Mil. Knappt inkörd Hijackers fanns på el stolar Cruise Control AC m.m
Enda felet på Bilen vad vi har hittat är Bromsröret vänster fram. Så förhoppningsvis går den igenom bilprovningen utan några större fel. Senaste besiktad är -97
Gått och blivit med jänkebil! Gattis perfekt med skattebefriad diesel
Billigt o bra med skattebefriad o diesel
Ett tips är dock att göra en separat tråd om Amerikanaren, såvida du inte döper om din nuvarande tråd.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ett tips är dock att göra en separat tråd om Amerikanaren, såvida du inte döper om din nuvarande tråd.
Jag la bara ut hur den såg ut. Jag börjar med amazonen imorgon på andra sidan av skärmbalken hoppas på att få ihop frontpartiet imorgon
Okejokej, haha. Det är lugnt. Det var bara ett tips.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ojoj vad fin han blir. Du, vad är det som är gjort med huven egentligen? Omsvetsad?
Ojoj vad fin han blir. Du, vad är det som är gjort med huven egentligen? Omsvetsad?
Nja där satt scoop på den. Köpte huven för att ta scoopet och satte på duetten. Kolla in duett projektet så ser du det. L88 Scoop. Men ska inte använda denna huven då jag har bara denna för inpassning.
Nja där satt scoop på den. Köpte huven för att ta scoopet och satte på duetten. Kolla in duett projektet så ser du det. L88 Scoop. Men ska inte använda denna huven då jag har bara denna för inpassning.
Usch..scoop hör inte hemma på såna här klenoder tycker jag..
Usch..scoop hör inte hemma på såna här klenoder tycker jag..
Nej verkligen inte på amazon. Men jag ville ha det på duetten för den är ju custom