Syftet med denna Volvo amazonen är att Svetsa upp hela karossen. Ska försöka undvika så mycket ekonomiplåt som möjligt och böja och dona själv. Amazonen kommer få en rå b20 maskin när den är klar!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Får man hoppas. Satte bara på det så jag hade svetsat rätt. Och de hade man gjort
Tuur, haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ser ut att bli bra. Såg att det glipar mellan framkant huv och skärm på den senare bilden, först följer springan paralellt och sedan divergerar den de sista centimetrarna. Du har säkert sett det, lite modd så är det fixat.
Ser ut att bli bra. Såg att det glipar mellan framkant huv och skärm på den senare bilden, först följer springan paralellt och sedan divergerar den de sista centimetrarna. Du har säkert sett det, lite modd så är det fixat.
Mycket riktigt! skärmen är inte fastskruvad i skärmbalken än har bara skruvat fast dom 4 bultarna till frontplåten inget mer därför den ligger så
Så som du jobbat så är lite ledigt bara bra,önskar jag hade orkat komma igång med min Amazon men lutar åt den kommer säljas då jag blivit sjuk(tyvärr),önskar dej all lycka med ditt projekt,självklart kommer det följas tills den är färdig.
Så som du jobbat så är lite ledigt bara bra,önskar jag hade orkat komma igång med min Amazon men lutar åt den kommer säljas då jag blivit sjuk(tyvärr),önskar dej all lycka med ditt projekt,självklart kommer det följas tills den är färdig.
Sorligt o höra . Varför lämnar du inte iväg den o får den uppsvetsad?
Hade jag haft pengar så hade någon fått svetsa upp den i golvet och trösklarna,men har mediciner nu som kostar hel förmögenhet,samtidigt skulle jag vilja ha den rullande då den bara gått lite över 6k mil.
Din kommer jag följa då jag tycker du gör ett underbart jobb som bevarar Amazon till eftervärlden,älskar orginalare
Hade jag haft pengar så hade någon fått svetsa upp den i golvet och trösklarna,men har mediciner nu som kostar hel förmögenhet,samtidigt skulle jag vilja ha den rullande då den bara gått lite över 6k mil.
Din kommer jag följa då jag tycker du gör ett underbart jobb som bevarar Amazon till eftervärlden,älskar orginalare
Tycker det är synd att ens drömbil ska rutna iväg i en lada. Så därför jag lägger ner så mycket tid och energi på det hela. Har inte använt en ända ekonomiplåt än.
Projektet ligger lite på is just nu.. Men sitter och luskar på hur jag ska göra med kompressor matningen. Någon som kan recommendera en kompressor till en överdimentions b20?