3871
Sök

Problem med leverans från ett Företag

692 Inlägg
28 juni 2013
Trådstartare
Gjort en beställning på Turbogrossen i Örebro AB. Det är cirka 3 veckor sedan och dom har lovat och lovat att turbo är skickad, dom informerade i Måndags att dom skickade turbon då. Vilket innebär att jag bör haft turbon Tisdag eventuellt Onsdag. Idag är det Fredag och ännu har ingen turbo dykt upp.

Jag anklagar dom inte, det kan gå snett i en leverans givetvis det kan drabba även den bäste. Frågan är om det är fler som haft samma problem? Tyvärr så är turbon betald och klar, hade den inte varit det så hade jag avbeställt den och beställt från något annat företag med bättre leveranstid.

Varför jag går ut och namnger  företaget är givetvis om det är fler som haft samma problem, och om man ska förbereda sig med stridsutrustning så pengarna kommer tillbaka på kontot.

//Marcus

Avstängd
1 031 Inlägg
28 juni 2013
Antar att den är skickad som paket med kolli så du kan begära det och se om den är skickad.
Skickar några tusen paket/månad och posten slarvar bort 1-3% och runt 5-8% blir försenade upp till en vecka så det behöver inte vara företaget som luras. Låt dem kolla upp ditt paket innan du börjar strida :-)

692 Inlägg
29 juni 2013
Trådstartare
Runn WS7 skrev:
Antar att den är skickad som paket med kolli så du kan begära det och se om den är skickad.
Skickar några tusen paket/månad och posten slarvar bort 1-3% och runt 5-8% blir försenade upp till en vecka så det behöver inte vara företaget som luras. Låt dem kolla upp ditt paket innan du börjar strida :-)

Det har jag inte tänkt på faktiskt, ska begära en kollinummer på måndag så får vi se vart det leder:)

Sök