Volvo 855R reg fou487 STULEN hjälp mig att hitta den !

Moonfury UNDERGROUND
15 juli 2013 · 649 Inlägg

hejsan ! behöver hjälp att hitta min gammla volvo 855R med reg FOU487 som blev stulen natten till tisdag 2/7/2013 ,.. bilen ägs inte av mig men av en kompis . bilen blev stulen i kållered centrum ! har någon sätt den. hör av er ! mvh simon


MER info

http://www.garaget.org/?car=332352

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Severin
15 juli 2013 · 1 587 Inlägg

Fan va synd, var det inte nyligen en t-gul blev stulen också? Någon skrev ju om det på garaget.. Antar att det är poppis att stjäla dessa bilar sad

Moonfury UNDERGROUND
15 juli 2013 · 649 Inlägg

ja det va det ! tror någon behöver delar och tat bilen för att plocka i sär den . polisen har inte sett nått än bara fått tips om att den skulle funnits i ett industriområde i frölunda ...

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Lunatics Göteborg Originals
15 juli 2013 · 129 Inlägg

Sett denna i kungsbacka förra veckan om jag inte missminner mig helt fel. hoppas den kommer tillrätta!

Moonfury UNDERGROUND
15 juli 2013 · 649 Inlägg

Lunatics skrev:
Sett denna i kungsbacka förra veckan om jag inte missminner mig helt fel. hoppas den kommer tillrätta!

vet du vilken dag ? ja hoppas den kommer hem igen

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Zwudda Refined
15 juli 2013 · 1 770 Inlägg

Drygt med fanskap som inte kan skilja på mitt å ditt!

Lunatics Göteborg Originals
16 juli 2013 · 129 Inlägg

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:
Sett denna i kungsbacka förra veckan om jag inte missminner mig helt fel. hoppas den kommer tillrätta!

vet du vilken dag ? ja hoppas den kommer hem igen

Nej jag gör ju inte det:( men det va efter 4 på dagen vet jag, brukar nästan alltid se den varje dag när jag åker från jobbet

Kanske inte hjälper något men ville bara säga det

Moonfury UNDERGROUND
16 juli 2013 · 649 Inlägg

Lunatics skrev:

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:
Sett denna i kungsbacka förra veckan om jag inte missminner mig helt fel. hoppas den kommer tillrätta!

vet du vilken dag ? ja hoppas den kommer hem igen

Nej jag gör ju inte det:( men det va efter 4 på dagen vet jag, brukar nästan alltid se den varje dag när jag åker från jobbet

Kanske inte hjälper något men ville bara säga det

har du sett den denna vecka ?

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Lunatics Göteborg Originals
16 juli 2013 · 129 Inlägg

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

Moonfury skrev:

vet du vilken dag ? ja hoppas den kommer hem igen

Nej jag gör ju inte det:( men det va efter 4 på dagen vet jag, brukar nästan alltid se den varje dag när jag åker från jobbet

Kanske inte hjälper något men ville bara säga det

har du sett den denna vecka ?

nej det har jag inte men om jag får syn på den så ska jag allt köra efter

Glesmark
18 juli 2013 · 1 938 Inlägg

Rent bedrövligt att skriva ut fulla namn på privatpersoner!!
Så vitt jag kan se är det rent förtal och en polisanmällan skulle kunna upprättas av ovan nämnda personer om dom får vetskap om det här.

Lunatics Göteborg Originals
18 juli 2013 · 129 Inlägg

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

Glesmark
18 juli 2013 · 1 938 Inlägg

Lunatics skrev:

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

Den står fortfarande som stulen enligt Transportstyrelsen, verkar suspekt att våga åka på en stor bilträff med en stulen bil. Men idioter finns det gott om.

Moonfury UNDERGROUND
18 juli 2013 · 649 Inlägg

Lunatics skrev:

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
jocke855R Fullvärdig medlem i NordicR
18 juli 2013 · 119 Inlägg

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

finns ju en till 850R med liknande regnmr, kanske var han, men han har ju Mirzam på sin..

Go Hard Or Go Home
mr_yeahman Krom-fascisten
18 juli 2013 · 439 Inlägg

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

En grej som hade varit riktigt idiotiskt är om han verkligen dök upp med den stulna bilen på onsdagsträffen MED orginalskyltarna på! Säkert en annan röd 855R som befann sig där..

Lunatics Göteborg Originals
18 juli 2013 · 129 Inlägg

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

Lunatics skrev:
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

den hade ju fou4-- något och jag vet inte hur mirzam ser ut men dom fälgarna han hade såg väldigt likt ut nebula.

om du nu säger att det finns en likadan 855 med snarlikt regnr så måste det vart han isf

Moonfury UNDERGROUND
18 juli 2013 · 649 Inlägg

Lunatics skrev:

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

den hade ju fou4-- något och jag vet inte hur mirzam ser ut men dom fälgarna han hade såg väldigt likt ut nebula.

om du nu säger att det finns en likadan 855 med snarlikt regnr så måste det vart han isf

om det stog LMR på framrutan och hade en LIKE tumme på bakrutan så va de min gamla sen hajfena ..

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
jocke855R Fullvärdig medlem i NordicR
18 juli 2013 · 119 Inlägg

Lunatics skrev:

Moonfury skrev:

Lunatics skrev:

är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?

den hade ju fou4-- något och jag vet inte hur mirzam ser ut men dom fälgarna han hade såg väldigt likt ut nebula.

om du nu säger att det finns en likadan 855 med snarlikt regnr så måste det vart han isf

mirzam är snarlika för det dåliga ögat.. min första känsla säger att de måste vatt "han den andre"..

förbannat j*vla tråkigt att sånt här händer! hoppas bilen hittas i ett skick som går att rädda!

Go Hard Or Go Home
Zwudda Refined
18 juli 2013 · 1 770 Inlägg

Det finns en röd 855R i trakterna med FOU481, ägare Simon Svenningson. Ganska snarlikt FOU487 och kommer ifrån Bollebygd, inte många mil från GBG.

https://www1.garaget.org/archive/84/83886/295521/295521-3172138.jpg
https://www1.garaget.org/archive/84/83886/295521/295521-2813647.jpg

Senast redigerat av Zwudda (18 juli 2013)

jocke855R Fullvärdig medlem i NordicR
18 juli 2013 · 119 Inlägg

Zwudda skrev:
Det finns en röd 855R i trakterna med FOU481, ägare Simon Svenningson. Ganska snarlikt FOU487 och kommer ifrån Bollebygd, inte många mil från GBG.

http://www1.garaget.org/archive/84/83886/295521/295521-3172138.jpg
http://www1.garaget.org/archive/84/83886/295521/295521-2813647.jpg

precis den ja menade!

Go Hard Or Go Home
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang