Hejsan,
Har tänkt att köpa billjud till sommarn.
Jag har runt 6-7 tusen kronor att spendera, vilket jag vet inte är mycket, men förhoppningsvis nått. Hur ska min prisfördelning se ut tycker ni?
Hur mycke för stereo, slutsteg etc?
Hur många baselement ska jag ha i bakluckan? 2 st 10" eller 1st 12"?
Ska jag handla begagnat eller nytt?
Och har ni nått att rekommendera?
Kan även tillägga att jag ska bygga låda och sånt själv, så det ska inte ingå i priset.
Mvh,
Niklas