2246
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

terazzi
7 november 2007
hehe ganador i kolfiber wink nej vi har verkligen inte alls samma smak smile bara precis big_smile haha..
många fina delar du wink kommer bli asfint detta smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
7 november 2007
Ojoj, plånkan töms nu va?  hehe
Kommer bli redigt snygg med backspeglarna smile
Men först trode jag du menade den storta vingen på skuffen lol fast sn lästa jag texten och såg den lilla, kommer nog passa skitbra!

Ser fram imot vinterns meck och lite ny införskaffade saker smile
mvh kimpa

258 Inlägg
7 november 2007
Ser riktigt trevligt ut smile Gillar tändspolskåpan o backspeglarna extremt mkt big_smile
Vad gick tändspolskåpan på?
Lycka till smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid....

2 655 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
Är lite kluven på speglarna.. Hoppas att jag får en glimt av dem på bilsportmässan..
Vingen har jag varit sugen på länge..

Kimpan_90: Plånboken ska inte ha någon chans att återhämta sej.. smile
Jag är väldigt anti stora osthyvlar.. Nej men det blir inte så himla dyrt om jag lyckas styra upp lite delar på samma frakt..Det brukar lösa sej på något sätt.

Kåpan över tändspolarna belv inte så himla dyr, hamnade under 500kr med frakten.. Ser fram mot att få packa upp den när den kommer.
Senast redigerat av Streckkoden (7 november 2007)

MadLamb Racing
210 Inlägg
8 november 2007
Kolfiberdelarna såg riktigt fina ut... KÖP!

2 655 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
MixiL: Risken är stor att det blir en beställning.. Tänkte jag skulle ställa mej i Realcars monter på bilsportmässan och dreggla över speglarna.. smile

Har hämtat ut bilen från glasfirman nyss, blev tokbra.
Senast redigerat av Streckkoden (8 november 2007)

2 655 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Tack vare "Terazzi" så ser det ut som att den burken med svartpeppar som mor sponsrade med tidigare i våras kommer att åka fram igen.. Det kommer nog bli kryddat vatten i ett par månader.. smile

Fick lite nyttiga sajter som hade en massa godis..
Ska jaga reda på min nya magnetiska oljeplugg och vinterdäcken till gubbens andra bil, blir att byta olja i 200an inför vintervilan. Sen så lånar jag gubbens bil tills Asconan rullar..

MadLamb Racing
372 Inlägg
8 november 2007
nice... när är mässan? vi åka? ja!!!!  smile hämtar du mig på söndag??

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Mässan är den 23-25november tror jag.. Självklart ska stora delar av Mad Lamb Racing infinna sej på mässan.. smile
Hämtar upp dej på söndag, håller tummarna att vägarna är fria från allt vad frost och snö heter.

Åter till bilen.
Nu så har Mobil 1 oljan tappats ur motorn, i med ny vinterolja. Framfälgarna är tvättade och kommer att ställas undan imorgon. Passade även på att fylla tanken med V-Power för sista gången för den här säsongen. Känns faktiskt lite jobbigt. Men med tanke på hur mycket planer jag har för stackars bilen så behöver jag en lång snöperiod.

Monterade den magnetiska oljepluggen nu, det var inte det lättaste att få den på rätt ställe.. smile

Ska dammsuga och göra fint invändigt på lördag och sen så blir det en sista tvätt när bilen väl är ute i vintergaraget.

MadLamb Racing
210 Inlägg
9 november 2007
Sign me up! Till bilsportmässan vill säga... men i år får nån annan köra smile

2 655 Inlägg
9 november 2007
Trådstartare
MixiL: Du är ju självskriven på resan..

Nu så står 200an på annan ort.. Körde iväg henne alldeles nyss, de hotar ju med snö under helgen.. Snö och hårda 195or är inte alls kul..

Ska ut och titta till henne igen på söndag, lägger upp lite bilder under söndag kväll.

MadLamb Racing
210 Inlägg
10 november 2007
Sweet... Tur att du fick i väg bilen innan det vita kom, hade varit lite halvkämpigt annars smile

2 655 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
Jo det kändes riktigt bra.. Törs inte tänka på hur hon skulle bete sej ute på vägarna med snö..

Fick en avi från posten igår, har paket att hämta. Misstänker att det är kåpan över tändspolarna. Ska försöka få till bakrutan på gubbens gamla bil, så jag kan hämta ut paketet idag.

Lägger upp en bild på vad som kom så fort jag kommer hem..

Men under tiden så kan jag bjuda på vad jag hoppas att tomten kommer med..

Autometer Ultra-Lite Bredbandslambda.
http://i4.tinypic.com/6o2wv80.gif

Autometer Ultra-Lite Avgastemp.
http://i17.tinypic.com/6ol7dhx.gif

Autometer Ultra-Lite Oljetryck.
http://i3.tinypic.com/8bgkyuw.gif

Får jag komplettera med de mätarna så kan jag börja mappa själv.. Eller åtminstone försöka.. smile
Senast redigerat av Streckkoden (10 november 2007)

MadLamb Racing
372 Inlägg
10 november 2007
MixiL skrev:
Sign me up! Till bilsportmässan vill säga... men i år får nån annan köra smile

klart du ska köra..big_smile

"De är polerat!"

MadLamb Racing
372 Inlägg
10 november 2007
kom på att jag jobbar då...fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
MicrO: Det går väl att byta??

Har packat  upp paketet från England nu, det var kåpan som kommit.. Måste hitta på digitalkameran till imorgon. Blev inga bra bilder på mobilen..

Ska ut och montera kåpan imorrn.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
11 november 2007
klart som fan det går att byta........lr råka hosta lite..cool
Senast redigerat av Micr0 (11 november 2007)

"De är polerat!"

terazzi
11 november 2007
hehe fint där ja wink big_smile

2 655 Inlägg
11 november 2007
Trådstartare
Tackar.. Nu så är den nya kåpan över tändspolarna monterade, hittade på digitalkameran men inte minneskortet..
Jag och MicrO ska ut till garaget igen imorrn och köra iväg lite sopor, har jag tur så har jag hittat på minneskortet tills dess..

Hursomhelst så blev det riktigt bra ute i nya garaget. Som jag delar med en annan Nissan..

83 Inlägg
11 november 2007
Mycket trevligt projekt smile skall följa detta. Trevlig lässtund jag fick mig nu smile

Sök