Lyckades hitta på minneskortet till kameran igår, men jag glömde kameran hemma ikväll. Men jag får lägga upp lite halvdåliga mobilbilder till en början..
Vart jäkligt snyggt med kåpan, skulle haft en sån där till mercan fast med en stjärna på Snygga rims du har på bilen du hehe Ser ut som bilen kommer få en varm och skön vintervila mvh kimpa
Tackar.. Ska försöka göra kåpan rätt så fort jag får med mej kameran.. Jo de tjatar ju om att man ska byta om till vinterdäck.. Vila och vila törs jag inte lova.. Hon står ganska lugnt till nu fram till jul, sen så ska det börjas på allvar.
Idag så var jag in till postkontoret igen.. Hade ett jättestort paket att hämta, nya Nismolocket till oljepåfyllningen hade hittat till Uppsala. Direkt från Hong Kong på ett par dagar, blev inte sämre av att locket är snyggt och att det blev billigt..
Fick ett samtal från försäkringsbolaget som talade om att en summa pengar förs över till mitt konto, från påkörningen av Rekorden i somras. Läge att handla lite från USA nu när dollarn ligger rätt?? Gäller bara att bestämma sej var mn ska börja..
Kommer bilder under helgen skulle jag tro, åker nog ut och kollar till 200an en stund.
Haha.. Nej sån tur hade jag inte.. Paketet var ca 10x10x8cm.. Hon på postkontoret tyckte att det var lite för stort..
Var och besiktigade Toyotan idag, min tillfälliga vinterbil.. Fick en 2a på handbromsen som bara tog på ena hjulet.. Så det ska fixas i helgen. Nu så håller jag på och monterar i lite ljud i bilen, inte kul att åka bil utan stereo.. Har gjort det i en vecka nu, lånade gubbens gamla bil som det inte satt någon radio i..
Ser ut som att det inte blir någon tid över till Asconan nu i helgen heller.. Så jag funderar på att åka ut till 200an och montera bromsarna och måtta lite så jag kan beställa spacers. Har hittat på digitalkameran och minneskortet nu så då kanske det dyker upp någon bild senare..
Hittade på en riktigt intressant mätare på VEMS hemsida, en 52mm mätare med kombinerad bredbandslambda och avgastempmätare.. Den skulle sitta fint i 200an. Då behöver jag bara komplettera med en oljetrycksmätare.. På så vis så blir det inte en massa mätare på olika ställen att hålla reda på..
Okej.. Då har vi ju mötts en hel del i somras.. Har sett dej ett par gånger den här veckan med..
Vi lär väl ses på Ikeaparkeringen i vinter.. Alltid kul att åka lite brett..
Sitter och väntar på leveransbesked på lite godis från Japan/asien.. De verkar inte direkt vara snabba på att svara där borta.. Lutar åt ett garagebesök imorrn..
Har tillbringat lite mer tid åt att leta delar på nätet i helgen.. Men nu har jag fått beslutsångest.. Har fått tag på Evo 8 spridare till kalaspris, för att få dem att funka så måste jag ha tag på någon form av piggy-back system för att bilen inte ska få alltför mycket soppa.. Skulle jag köpa de mindra GT-R spridarna så klarar jag mej med ett chip.
Som jag skrev tidigare så hittade jag på en kombinerad bredbandslambda och avgastempmätare från VEMS..
Blir nog en så oavsett om det blir GT-R eller Evo 8 spridare.. Alltid bra att ha koll på hur motorn mår..
Funderar på att ta en sväng förbi garaget idag för att se hur hon mår..