2132
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

terazzi
18 november 2007
blir bra det där wink

2 655 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Micro: Jo det måste bli skapligt tidigt.. Gubben är inställd på att svetsa på Asconan till helgen, då är det bara att hålla sej hemma.. Har förvarnat om mässan, får väl jaga reda på någon muta till honom.. smile

Har kollat mejlen nu och jag hade fått svar från Japan.. Det jag är sugen på verkar de flesta seriösa S13 byggena här hemma redan beställt men då kanske det är läge att ställa sej i det ledet med..

terazzi
18 november 2007
Streckkoden skrev:
Micro: Jo det måste bli skapligt tidigt.. Gubben är inställd på att svetsa på Asconan till helgen, då är det bara att hålla sej hemma.. Har förvarnat om mässan, får väl jaga reda på någon muta till honom.. smile

Har kollat mejlen nu och jag hade fått svar från Japan.. Det jag är sugen på verkar de flesta seriösa S13 byggena här hemma redan beställt men då kanske det är läge att ställa sej i det ledet med..

e det ljusena du menar eller? berätta smile

2 655 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Terazzi: Det lär visa sej vad det rör sej om.. Vill inte avslöja något än, när/om det blir aktuellt så lär det ju dyka upp lite bilder i tråden..

Brukar inte vara så hemlighetsfull men med tanke på att det börjar bli en del S13 trådar här så vill jag inte avslöja allting före jul.. smile

terazzi
18 november 2007
Streckkoden skrev:
Terazzi: Det lär visa sej vad det rör sej om.. Vill inte avslöja något än, när/om det blir aktuellt så lär det ju dyka upp lite bilder i tråden..

Brukar inte vara så hemlighetsfull men med tanke på att det börjar bli en del S13 trådar här så vill jag inte avslöja allting före jul.. smile

haha lungt förstår dig med ju wink
lycka till oavsett, tror på dig smile och din bil!! hehe

2 655 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Terazzi: Det låter ju riktigt kul att man har lite stöd.. smile

Kan tala om att det är dragkamp mellan att se över utsidan eller skrämma upp motorn lite till.. Skulle behöva lite åsikter om hur jag ska göra..

terazzi
18 november 2007
Streckkoden skrev:
Terazzi: Det låter ju riktigt kul att man har lite stöd.. smile

Kan tala om att det är dragkamp mellan att se över utsidan eller skrämma upp motorn lite till.. Skulle behöva lite åsikter om hur jag ska göra..

mannen du har alltid mitt stöd,o haft sen jag ens såg denna som ny medlem smile va ju ett tag sen iofs men ^^ ja sånt kan va svårt, får se när jag kommer upp och hälsa på? bolla idee'r så tar vi in dropkick med smile hehe

2 655 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Jo jag har ju hängt på garaget i 1 år nu..
Mötet mellan "Dropkick", dej och mej kommer inte bli billigt.. smile Den saken är ju klar..

Väntar med spänning på svar från Japan..

MadLamb Racing
372 Inlägg
20 november 2007
ser ut som mixil fick ok från uppsala buss chauffören å åka på lördag...smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
Nice, då tonar vi ur toyotan på e4an på lördag.. smile

Nu har jag bestämt mej vad jag ska lägga pengarna på till 200an nu. Det blir utsidan som ska fixas till. Oroa er inte det kommer inte bli någon värsting alu-vinge eller något kjolpaket.

Just nu så strular det lite lätt med en beställning på lite kolfiberdetaljer som jag är sugen på..
Återkommer med besked så fort jag vet hur det går..

terazzi
20 november 2007
I know I know smile
men ska hålla tyst big_smile

2 655 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
Terazzi: Det är lugnast det, annars kommer jag ner och "masserar" din bur (så fort din S13 står hemma=.... smile Eller något annat otrevligt.. smile

terazzi
20 november 2007
Streckkoden skrev:
Terazzi: Det är lugnast det, annars kommer jag ner och "masserar" din bur (så fort din S13 står hemma=.... smile Eller något annat otrevligt.. smile

haha big_smile behöver du inte oroa dig för smile
håller det om du håller mina planer wink ne man fan jag är tyst som en mus!

2 655 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
Det låter bra det..
Ska bli spännande att ringa och jaga priser på frakt imorrn.. smile Får skriva en rad så fort jag har fått besked..

2 655 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Har precis handlat en tidig julklapp till Nissan nu. Får se när jag lyckas få hem dem.
Eftersom motorplanerna ligger på is tills jag har fått ihop en seriös bottendel så ska utsidan ses över lite lätt.

Steg 1 är precis inledd. Har betalat lite kolfiber detaljer från USA nu. Så då har jag mellandagarna räddade.. smile
Steg 2 kommer inledas efter jul, eller så fort Toyotan är såld, då ska baken få ett finare slut.

Har även blivit klart att lillebror kliver in och sponsrar med en stor burk med Piffi Allkrydda, så nu kan jag variera vattnet med svartpeppar och piffi allkrydda. Det kommer nog bli vinterns diet.. smile

MadLamb Racing
210 Inlägg
21 november 2007
Sweet, piffi är ju gott tongue
Senast redigerat av MixiL (21 november 2007)

2 655 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
MixiL: Sist jag prövade det så smakade det inte helt fel. Har dock inte fått burken än, får nog den på söndag.. smile Har du tur så kanske jag bjuder på en omgång, tar med en termos med varmt vatten till garaget, om du har vägarna förbi.

MadLamb Racing
210 Inlägg
21 november 2007
Fan vad snällt! big_smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
21 november 2007
Till detta med magra dieter, fråga efter sponsring på buljongtärning, funkar jättebra. wink

Lev livet, det kan ta slut fort

2 655 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
darkwizard: Det är ju något som jag inte hade tänkt på.. Får höra med någon matbutik om de är sugna på att helsponsra mej.. smile

Ska inte vara alltför dum, lägger upp en teaser på vad jag har handlat ikväll.

Kommer rulla ett par håriga 200:or här hemma med sånna lysen, nu är det min tur att ställa mej bland dem.. smile Inte riktigt rätt bild, de jag har beställt är i kolfiber. Blir kalas mot kolfiberhuven.
http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img47386338ac0ba.jpg

Sen så blev det en bit kolfiber till. Det är den lilla takvingen jag har beställt. Har varit sugen på den ett bra tag, har inte sett den på en svensk S13 än.
http://i23.tinypic.com/8wbg5k.jpg

Sök