Micro: Det tackar jag.. Måste ju ta en helg å testa nya NFS Pro Street.. Jag hoppas det jag med. Får dyka förbi dej när grejerna har hittat hem för att få ett utlåtande. Är strålkastarhusen så fina som på bilderna så kommer de få en egen kudde i sängen, tills de är monterade..
LillNaisarn: Tackar.. Inte riktigt sleepy eyes, då står original strålkastarna "halvöppna", men lite sleepy stuk är det på de nya strålkastarna. Ska bli riktigt kul och få se hur de ser ut mot huven.
Nej det kommer inte bli någon monstervinge på bilen, inte så länge jag äger den iaf. Tycker inte det är snyggt med en stor vinge på 200an.. Cleant ska det vara.
Riktigt trevliga lampor du har beställt, är själv lite sugen på dom men vill hitta lite fler återförsäljare innan jag väljer vart man ska köpa dom ifrån, inte sugen på att avslöja vart just dina kommer ifrån?
Jag misstänker nog att Realcar och de andra stora stylingfirmorna i landet kommer nog att börja sälja dessa lampor snart.. Brukar ju vara så med saker som många vill ha..
Satt och kollade lite igår, innan jag fick vantarna på nya NFS Pro Street. Hittade en riktigt snygg expansionskärl till glykolen, med samma fästen som original fast i rostfritt. Den skulle sitta fint under huven på 200an..
Kommer inte bli så mycket gjort på 200an nu de närmsta helgerna. Risken är stor att jag fastnar i Corbeau stolen framför Pro Street..
LillNaisarn: Tackar.. Inte riktigt sleepy eyes, då står original strålkastarna "halvöppna", men lite sleepy stuk är det på de nya strålkastarna. Ska bli riktigt kul och få se hur de ser ut mot huven.
Ah det var så det var antog att det var / hette samma eller ngt liknande, tufft var det iaf! Riktigt skönt "Drifting stuk" , finns nog inget läckrare
Sir_daniel: Det låter som att jag får ringa och prata lite med dej senare i vinter.. Har lite annat som ska fixas till innan alla smådetaljer kan inhandlas..
Imorrn blir det Bilsport mässan. Får se om det blir något impulsköp.. Ska iväg till "MicrO" och åka på spö i lite virtuell bilkörning.. Vet inte om det blir någon tid till Asconan ihelgen, blir det inte det så åker jag ut till 200an istället. Motivationen har kommit tillbaka ordentligt nu. Har inte fått sett henne på 1,5 vecka nu. Åker jag ut så ska det börjas att demonteras lite varstans, det är alltid kul.
Nu så har vi kommit hem från Bilsport Mässan.. En ganska bra mässa i år.. Det blev faktiskt lite impulshandel idag, fixade till en egen reg. skylt. Kan ju vara bra att ha, eller nått.. Ska försöka ta mej ut till garaget imorrn, en snabbis, har lite annat att göra imorrn. Så fort paketet från USA har hittat hem så kommer det bli lite mera tid i garaget.
I väntan på att mina delar från USA ska skickas så impulshandlade jag ett till projekt. Visserligen tar det ett par dar innan det paketet har hittat hem. Det jag handlade var en Nissan 180SX S13 i lite mindre storlek. Närmare bestämt skala 1/24..
Jag hoppas att grejerna från USA går iväg i början av veckan, så med lite tur så har jag dem på firman till helgen. Men det lär visa sej. Så för stunden så är det bara att vänta..