1998
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

2 655 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
Kevlar_soul: Tackar.. Tycker din tråd är riktigt trevlig att läsa med.. Tyvärr så prövade jag att beställa utomlands för ett tag sen, det var lite för billigt och lätt. Nu är det svårt att låta bli, "ska bara".... smile

Än så länge har jag inte kommit till de riktigt tunga utgifterna, blir med stor sannolikhet nya fälgar vilken månad som helst, sen så ska jag beställa nya bakljus med.. Sen så blir det nog lite lugnare på beställningsfronten, på ett tag.
Allt måste ju monteras med.. smile

Såg att jag inte fick vara först med kolfiberhusen.. "Beat" på www.s13.se har redan monterat sina.. Resultatet blev tokgrymt!!

Tar och lånar en bild från honom.
http://i7.tinypic.com/86ikcxi.jpg
Vad tycks??
Längtar tills mina grejer kommer hem nu..
Senast redigerat av Streckkoden (26 november 2007)

MadLamb Racing
372 Inlägg
26 november 2007
det där blir nice...

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
MicrO: Det vet du att det blir.. smile Hojtar till när det är läge att åka ut å montera/ eller när det är monterat.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
27 november 2007
måste ha en hel helg med prostreet snart! inga telefoner å inga kärringar..smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Micro: Så fort jag å gubben fått tummarna ur ***** å fått fart på Asconan så kan vi ta en hel helg med Pro Street, hinner kanske med lite bredåka runt bilprovningen i Fyrislund med.. smile

Jänkarna har fortfarande inte fått några pengar, vet inte hur banken har skickat mina pengar.. Är ju grymt sugen på att packa upp och provmontera kolfibergrejerna..
Men till helgen så bör min modell komma hem iaf.

2 655 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Sitter och väntar på de grejerna jag har beställt, under tiden så blir det en hel del surfande.. Dagens fynd var Wiseco kolvar för $400.. Det kliar i köpnerven.. smile
Tror inte att lillebrorsan blir speciellt nöjd om han inte får sin julklapp av mej i år.

Planerna är ju att spara ihop (lätt jobb när man bara beställer delar..) till en stabil bottendel och ev. massera toppen under nästa vinter..
Eftersom jag har kostat på bilen lite för mycket redan nu, så tänker jag behålla henne ett bra tag till.
Med en stor portion tur så har pengarna hittat fram till USA idag. Börjar bli lite otålig nu.. smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
28 november 2007
Åh, hur vågar du köpa allt på ebay? jag hittade in på den sidan icg och hittade lite avantarge grillar till min merca "bara" $64.99 + frakten som jag inte förstår mig på vad den står eller är tongue

Så det är inte dyrt, men jag vill slå till men vet inte om man vågar hmm
Känns så mycket säkrare att köpa inom sverige, men då blir dyrt istället..

Aja, de här kommer bli toppen, längtar tills du får dina nya grejer och monterar lite big_smile
mvh kimpa

2 655 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
kimpan_90: Allt kommer inte från ebay.. De första grejerna kom från ebay. Men kolfiber grejerna kommer från en firma i USA. Kolvarna jag hittade idag är också från en firma..
Det lilla jag har handlat från ebay har funkat klockrent..

Ett tips kan ju vara att du handlar dina merca grejer nere i tyskland, ingen tull å moms på priset.
Tänkte precis som dej innan, det gäller bara att våga.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
28 november 2007
måste våga, annars kommer man ingenvart.. våga!!!!!!!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
MicrO: Word.. smile

Kollade mejlen imorse och nu har de fått pengarna!! Tvivlar på att allt hinner bli klart den här veckan men till nästa vecka så bör de ju hinna komma och hämta paketet..
Synd bara att nästa helg är fullbokad..

2 655 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Ringde och kollade med farsgubben om vad han tyckte om en halvbur idag. Han var inte lika entusiastisk som jag.. smile För garagefridens skull så lyssnade jag på honom.

Det ser ut som jag har fixat fälgar till slicksen nu.. När väl fälgarna kommit hem så ska jag provmontera bromsarna igen, för att ta alla mått som behövs för att beställa spacers.

Med lite flyt så kan jag boka hämtning av paketet i USA imorrn, håller tummarna.

terazzi
29 november 2007
oj satan vad man missat mkt här nu då tongue fast va iofs inget man inte redan visste wink ser asbra ut och det kommer göra sig bra,det blir kouki bakljusen du ska ha va?
lycka till i fortsättningen smile

2 655 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Jo det trillar in lite grejer med jämna mellanrum. Jepp det blir Koukiljusen, snyggaste originalljusen alla kategorier?? smile
Framförallt så slipper man skämmas när bilen granskas lite närmare, de flesta andra stylingljus har ju inte direkt någon passform mot karossen i nederkant..
Ska bara få fart på Asconan och sen ska Toyotan säljas, sen kan jag lägga en order på Koukiljusen.

terazzi
29 november 2007
Streckkoden skrev:
Jo det trillar in lite grejer med jämna mellanrum. Jepp det blir Koukiljusen, snyggaste originalljusen alla kategorier?? smile
Framförallt så slipper man skämmas när bilen granskas lite närmare, de flesta andra stylingljus har ju inte direkt någon passform mot karossen i nederkant..
Ska bara få fart på Asconan och sen ska Toyotan säljas, sen kan jag lägga en order på Koukiljusen.

hehe märker d wink
JAPPS håller med!!
inte alls avis tongue hah

2 655 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
sir_daniel: Jepp, de är värda varenda krona.. Enda gången det känns riktigt bra att handla original grejer till 200an.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
30 november 2007
http://www.youtube.com/watch?v=ATPIBfXNc7I elin från jobbet ä rmed idenna inkl tuttlisa från NOS montern!! satans vilka pattar!

"De är polerat!"

terazzi
30 november 2007
Micr0 skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=ATPIBfXNc7I elin från jobbet ä rmed idenna inkl tuttlisa från NOS montern!! satans vilka pattar!

hehe vart är hon med? elin då smile

2 655 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Hoppsan! Jo hon i NOS montern såg ju inte helt fel ut.. Tur att vi inte gick in i billjudshallen.. smile

Nej nu ska jag in och hämta en massa delar till Asconan.. Blir första provturen med den snart.. Dock med lina efter bil..

MadLamb Racing
372 Inlägg
1 december 2007
terazzi skrev:
Micr0 skrev:

hehe vart är hon med? elin då smile

pioneer montern hon med rött hår.. hennes polare såg ut att ha en fin rumpa..

"De är polerat!"

Sök