Har jag lite tur så får jag ett samtal från Bussgods imorgon. Hade inte varit fel att få kolla på fälgarna under helgen.
Snyggt inslaget hehe Jäklar du nu har du lite att göra Va ingen dålig bil du fick med inte.. synd att det inte är så när man importerar bilar med "Här har du din mercedes och här får du en farrari oxå" Nä men hoppas fälgarna dyker upp, och tare lungt me bilarna i helgen! Mvh kimpa
kimpan_90: Visst.. Men det var lite frigolit innanför pappret.. Jodå jag har att göra så det räcker. Modellerna kommer att få ligga undangömda under helgen, har en viss omtalad Ascona att försöka skruva ihop. Om det ändå var så lätt och billigt att importera bilar. Egentligen borde inte fälgarna dyka upp, för nu finns det lite för mycket lösa projekt på G men samtidigt vill jag se hur de ser ut.. Jobbigt läge?
darkwizard: Impulsköp på Ebay, det mesta är möjligt men tanken med den lilla Nissan är ju att jag vill ha EN hel Nissan som inte strular...
Jyrran: Bara att kolla på nätet.. Ett tips är att söka på "Fujimi", verkar vara schyssta grejer med. Har bara packat upp och kollat lite snabbt idag. Det finns lite fälgar att köpa till men något annat har jag inte hittat, har inte kollat så noga heller.
Ska kolla om jag har någon AH3 färg kvar hemma, kul och ha lillbilen i samma färg som stor bilen..
Fick inget samtal från bussgods idag, kanske var tur det.. Kommer nog att tjuvstarta lite på någon modell ikväll, det kliar lite i fingarna ändå.. Ska iväg och köpa lite lim och tillbehör inom kort.
Har även kört en riktigt manlig bil idag, en manuell Stingray med 454.. Mums.. Synd att jag är för lång för att sitta bra i den bilen.. Men den lilla biten som blev idag räcker ganska bra.
Imorrn så blir det nog Ascona för hela slanten. Har hittat på lite firmor borta i Asien under dagen som jag har mejlat till. Har hittat på mycket trevligt godis till 200an. Har jag lite tur så kommer nog några av firmorna att finnas representerade på mässan som jag ska på..
Fick ett samtal från Buusgods för en stund sen, de talade om att fälgarna hade kommit. Har varit ner och hämtat dem nu, det ser lovande ut.. Lägger upp bilder på fälgarna när jag kommit hem.
Mr. "Glass" var förbi och lämnade en Thailändsk tidning med div. roliga delar till bilar, även med adresser..
MicrO: Skojja om jag börjar längta... Det är bara 3 månader och 1 dag innan planet går från Arlanda.
Har tagit några snabba bilder på en av fälgarna, bilderna kommer upp senare ikväll, har bokat en date med en större motor ikväll.. Bilder från dagens äventyr dyker upp i respektive tråd.
BuuMi: Jepp.. Visserligen la jag vantarna på fälgarna före jul men det tog sin lilla tid innan jag fick hem dem, men med det priset så kunde jag vänta, sen är det ju inte direkt säsong för slicks..
Fälgarna är inte några exotiska lågviktare utan hederliga fälgar, har inte vägt dem men något kilo väger dem nog.
BuuMi: Jo det hade ju varit kalas det, hade jag haft möjlighet så hade jag beställt en uppsättning Volk TE37 som finhjul med.. Men det kommer dröja det.. Tackar, ska försöka hålla med i samma riktning.. Lycka till med ditt läckra CRX projekt.
Kevlar_soul: Jo det är ju inte fel med en uppsättning finhjul. Hade planer på att byta fälgar till våren men eftersom asienresan kommer ett par månader för tidigt så får jag improvisera, blir nog att jag lackar om mina Ace fälgar tillsvidare.
Att det blev de fälgarna var priset, fick tag på en uppsättning för helrätta pengar, känns dumt att köpa nya fina fälgar som ev. kommer få fula märken när slicksen krängs på.
Tackar, alltid kul att få lite uppskattning.. Hur går det med Evon?