3244
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

2 655 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
MixiL: Det låter ju riktigt intressant.. smile Har precis börjat med den lilla 180in.. Nu har jag ett "rullande chassie". Så fort lönen kommer så ska jag handla lite färg så jag kan fortsätta med karossen..

I övrigt så står den riktiga 200an kvar i garaget, har inte haft tid att pyssla om henne. Men det blir nog lite tid över efter att Asconan är besiktad.

MadLamb Racing
372 Inlägg
15 januari 2008
hittade en fin, sexig och gråt färdig länk idag...
http://www.ostfrallan.com/link.php?id=900 fölåt!!!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
MicrO: Tackar för att du förstörde min dag.. Gissa om chefen var nöjd när jag bosatte mej på mitt/hh´s kontor och bara drömde.... smile

Nej det börjar bli läge att ta sej en tur förbi 200an igen, blir nog efter löningen det.. Det kliar i fingarna nu.

MadLamb Racing
372 Inlägg
16 januari 2008
vasego....

"De är polerat!"

182 Inlägg
16 januari 2008
Hmm... Dessa bilarna påminner mig om något, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad ;D

http://i50.photobucket.com/albums/f311/ … 3jpg91.jpg

2 655 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
MicrO: Tackar.. Chefen tackar med.. smile

Rangvald: Jo de påminner om en S13 men det där är 2st 300ZX Z31, föregångarna till Z32an tyvärr... smile

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Nu så har jag gjort en sak som jag inte bör göra.. smile har suttit framför datorn och kollat på grejer till 200an.. Har främst kikat på ställbara stag och bussningar till bilen men sen så hittade jag på denna:

http://i28.tinypic.com/243qpeg.jpg

Gissa om jag fick gåshud?? smile
Beroende på om jag kommer in med Asconan i garaget nästa helg eller inte så kanske det blir en tur ut till 200an för att försöka börja med fästena till elfläktarna..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
20 januari 2008
Streckkoden skrev:
Nu så har jag gjort en sak som jag inte bör göra.. smile har suttit framför datorn och kollat på grejer till 200an.. Har främst kikat på ställbara stag och bussningar till bilen men sen så hittade jag på denna:

Beroende på om jag kommer in med Asconan i garaget nästa helg eller inte så kanske det blir en tur ut till 200an för att försöka börja med fästena till elfläktarna..

Jag har nog drömt lite den här veckan med.. fast hela plonkan är nog tom efter veckan då man får sina beställda grejer tongue Bara att fylla på plonkan med papper igen wink hehe

Jäklar va snygg! den måste du ju ha i bilen, grymt läcker! smile
Hoppas du får in asconan så du får klart den snart smile annars lycka till med 200an smile
mvh Kimpa

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90: Vet hur det känns, min plånbok är inte heller speciellt tjock.. smile Men då har man väl lyckats?? smile

Jo det väckte ju ett stort "vill ha begär" denna.. Får hoppas att den finns kvar i maj, när plånboken återhämtat sej igen..

Jag hoppas också på att få ihop Asconan inom kort, så jag kan lägga all tid på 200an, det är ju inte lång tid kvar nu innan våren kommer..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
20 januari 2008
Streckkoden skrev:
kimpan_90: Vet hur det känns, min plånbok är inte heller speciellt tjock.. smile Men då har man väl lyckats?? smile

Jo det väckte ju ett stort "vill ha begär" denna.. Får hoppas att den finns kvar i maj, när plånboken återhämtat sej igen..

Jag hoppas också på att få ihop Asconan inom kort, så jag kan lägga all tid på 200an, det är ju inte lång tid kvar nu innan våren kommer..

Såklart. ma vill ju inte gå runt me en tjock plånka hela tiden.. då utnyttjar ju bara tjejerna en wink  hehe

Hehe, brukar få det på varenda grej man ser fast börjar bli lungnare tills man fick ett toppenerbjudande i veckan smile

Jo den är ju här snart så nu får du gasa lite tongue hehe
Mvh kimpa

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90: Det stämmer ju... Men jag har ju "förmånen" att inte ha någon som kommer och "lånar" pengar... smile

Jo det går ju snabbare än vad man tror.. Men som jag skrivit många gånger tidigare så kommer det hända mera på den här fronten så fort Asconan rullar.. Gäller bara att få tummen ur.. och göra klart allt med den..

2 117 Inlägg
20 januari 2008
Kollade också på lite kolfiber. Såg att de hade hela tunnelkonsolen i detta läckra material...mums! tongue

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Shogun: Tur att jag inte hittade på den idag.. Då hade det inte hänt speciellt mycket idag.. smile Nej men det hade ju inte varit fel med lite kolfiber i kupén.. Bara att börja spara.. smile

terazzi
20 januari 2008
Streckkoden skrev:

oooh bilporr wink avis big_smile

155 Inlägg
20 januari 2008
Kommer rulla ett par håriga 200:or här hemma med sånna lysen, nu är det min tur att ställa mej bland dem.. smile Inte riktigt rätt bild, de jag har beställt är i kolfiber. Blir kalas mot kolfiberhuven.
http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img47386338ac0ba.jpg

hmmm... undra om dom passar till probe...
Senast redigerat av CrazY_SweD (20 januari 2008)

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
terazzi: Håller med till fullo.. Det borde du bli... smile

CrazY_SweD: Det kan de nog göra, frågan är ju hur mycket du måsta bygga om för att få dem att sitta snyggt..

102 Inlägg
20 januari 2008
Detta ser ju skitbra ut smile
Lycka till!

2 655 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Haara: Tackar.. Alltid kul att höra..

Som sagt så är målet att ha stolar, bälten, fläktar och strålkastarna monterade innan april. Om allt går vägen så kommer det en resväska med massa godis mot slutet av april..
Blir som vanligt att man står och monterar/bygger som en tok under maj månad.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
21 januari 2008
skulle ju sitta fint de där... cool

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Det skulle ju det.. smile

Har suttit och drömt ännu mera nu.. Tror att det är läge att börja spela på Lotto eller nått. smile Vad mycket godis det finns att handla..
Har speciellt suttit och kikat på lite extra stag till fram/bakvagnen, ska kolla med gubben om det inte är möjligt att snickra ihop egna justerbara stag. Bara för att jävlas.. smile

Sök