MixiL: Det låter ju riktigt intressant.. Har precis börjat med den lilla 180in.. Nu har jag ett "rullande chassie". Så fort lönen kommer så ska jag handla lite färg så jag kan fortsätta med karossen..
I övrigt så står den riktiga 200an kvar i garaget, har inte haft tid att pyssla om henne. Men det blir nog lite tid över efter att Asconan är besiktad.
Nu så har jag gjort en sak som jag inte bör göra.. har suttit framför datorn och kollat på grejer till 200an.. Har främst kikat på ställbara stag och bussningar till bilen men sen så hittade jag på denna:
Gissa om jag fick gåshud?? Beroende på om jag kommer in med Asconan i garaget nästa helg eller inte så kanske det blir en tur ut till 200an för att försöka börja med fästena till elfläktarna..
Nu så har jag gjort en sak som jag inte bör göra.. har suttit framför datorn och kollat på grejer till 200an.. Har främst kikat på ställbara stag och bussningar till bilen men sen så hittade jag på denna:
Gissa om jag fick gåshud?? Beroende på om jag kommer in med Asconan i garaget nästa helg eller inte så kanske det blir en tur ut till 200an för att försöka börja med fästena till elfläktarna..
Jag har nog drömt lite den här veckan med.. fast hela plonkan är nog tom efter veckan då man får sina beställda grejer Bara att fylla på plonkan med papper igen hehe
Jäklar va snygg! den måste du ju ha i bilen, grymt läcker! Hoppas du får in asconan så du får klart den snart annars lycka till med 200an mvh Kimpa
kimpan_90: Det stämmer ju... Men jag har ju "förmånen" att inte ha någon som kommer och "lånar" pengar...
Jo det går ju snabbare än vad man tror.. Men som jag skrivit många gånger tidigare så kommer det hända mera på den här fronten så fort Asconan rullar.. Gäller bara att få tummen ur.. och göra klart allt med den..
Shogun: Tur att jag inte hittade på den idag.. Då hade det inte hänt speciellt mycket idag.. Nej men det hade ju inte varit fel med lite kolfiber i kupén.. Bara att börja spara..
Kommer rulla ett par håriga 200:or här hemma med sånna lysen, nu är det min tur att ställa mej bland dem.. Inte riktigt rätt bild, de jag har beställt är i kolfiber. Blir kalas mot kolfiberhuven. http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img47386338ac0ba.jpg
Som sagt så är målet att ha stolar, bälten, fläktar och strålkastarna monterade innan april. Om allt går vägen så kommer det en resväska med massa godis mot slutet av april.. Blir som vanligt att man står och monterar/bygger som en tok under maj månad..
Har suttit och drömt ännu mera nu.. Tror att det är läge att börja spela på Lotto eller nått. Vad mycket godis det finns att handla.. Har speciellt suttit och kikat på lite extra stag till fram/bakvagnen, ska kolla med gubben om det inte är möjligt att snickra ihop egna justerbara stag. Bara för att jävlas..