1798
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

Majestas
1 319 Inlägg
12 februari 2008
Coolt! Ska bli roligt att se resultatet med s14 diffen sen.

Team VeboTrim

2 655 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
_MaCCe_: Jo det ska bli både kul och dyrt.. Kommer åka med 235or i bak under sommaren, får ge tusan och rita så mycket i sommar.. smile Blir lite dyrare med diffen..

Men det ska bli kul och se hur bilen beter sej ute på bana, visserligen är det en budgetlösning som jag har gjort. Fick diffen till lite för bra pris, så jag kunde inte låta bli.. smile Hört den förr??

MadLamb Racing
372 Inlägg
12 februari 2008
det kommer att bli bra det där...

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
MicrO: Det vet du.. smile

Såg att jag har passerat 50.000 visningar på tråden.. smile Det lär ju firas på något sätt..
Kom på att jag inte tog några bilder på diffen innan jag åkte hem idag, får ta dem imorrn istället..

369 Inlägg
12 februari 2008
sånt där kort vill jag med ha big_smile
fast inte med en 200a på bild då wink

kul med nya saker..

bara för sakens skull:

var beställde du klumpen ifrån?

kanske står längre bak men har inte orkat läsa allt smile

2 655 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
BuuMi: Visst var det läckert.. smile Jepp, alltid kul med lite nytt, det bästa med kortet var att det var gratis, gratis är gott.. smile

Klumpen kommer från en lokal bildemontering, det har jag inte skrivit tidigare. De hade fått in en frontsmälld S14, så då passade jag på och lägga vantarna på diffen.

2 655 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Nu så kommer det lite bilder på diffhuset.. Ni som följer tråden vet ju att jag har svårt att låta bli och fixa till de grejerna jag kommer över. Självklart ska huset lackas, blir nog bara med lite hammarlack eller dylikt. Törs inte skruva isär diffen, risken är att jag inte får ihop den igen..

http://www.garaget.org/gallery/archive/11588/255415_2mspi3.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/11588/255422_807p6v.jpg

Har fått lite fin uppdrag av chefens kompis, som har köpt sej en RX7a förra helgen, nu ska jag ta hem nya strålkastare till honom och efter att jag har kommit hem från asien så ska vi sambeställa lite grejer från Japan. Inte fel och få dela på frakten..
Senast redigerat av Streckkoden (13 februari 2008)

terazzi
13 februari 2008
hehe ne d e smart d wink

2 655 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Ibland så har jag mina ljusa stunder.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
14 februari 2008
dyrt, snyggt och mysigt!!!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
MicrO: inte så dyrt i inköp, däckkontot däremot... Med de andra 2 stämmer.. smile

Spånade lite i garaget igår när vi skruvade på Asconan.. Kom fram till att jag ska besiktiga 200an i slutet av mars, har slutsiffra 1 på bilen. För att då blir resan från garaget till jobbet och från jobbet till garaget igen helt laglig. Så nu har jag bokat tid den 31 mars. Inte nog med det så är ju bilen besiktigad och står i garaget när jag åker till asien, beroende på vad för kul jag får med mej hem så är det bara att montera det när jag kommer hem, slipper skruva den allt för att åka och besiktiga.. smile

Det måste ju vara dagens snilleblixt.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
14 februari 2008
nice.. montera å ut å svina...smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Japp... Men så mycket svina blir det nog inte i sommar, har lite tightare budget i sommar..

MadLamb Racing
372 Inlägg
14 februari 2008
okej.. hoppas att de går bra iaf...smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Det vet du att det kommer göra, speciellt med dej som crewchief (eller vad vi kom fram till...). Har varit ut till mor ikväll, så nu har jag fått 3st datum bokade för taxiverksamhet med.. smile En konfirmation och 2st skolavslutningar, så då får 200an snällt rulla ut till obyggden..

Blir det dåligt väder i helgen så är risken stor att jag börja pilla på diffen.. Det visar hur det går.
Fick kortet idag med, såg riktigt bra ut, gissa om man kommer vara kung på alla mackar under sommaren?? smile
Senast redigerat av Streckkoden (14 februari 2008)

MadLamb Racing
372 Inlägg
15 februari 2008
fett nice...smile tid å hjälpa mig på måndag å hämta lite skit i enköping, har lite grejer i *** micran som jag gärna vill ha tillbaka.. tänkte slita ut allt du å jag har fixat..smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
Nu har jag gjort det igen..
Har beställt grejer till 200an..  Den här gången blev det ett quick-release nav till ratten.. smile
Misstänker att det lär behövas när man ska i och ur bilen med Corbeau stolarna.

Så blir det inte Asconaskruvande i helgen så åker jag nog ut till 200an och skruvar lite istället.. Bilder kommer så fort jag fått navet.

2 655 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
Imorrn bör rattnavet komma till firman, ska bli kul och se hur det ser ut.
Har även börjat kolla runt lite bland lite lackerare idag, är sugen på att lacka om taket i samma svarta färg som resten av överdelen är lackad i.
Men det blir verklighet så fort jag fått på toningen på rutorna, tycker det ser "fel" ut med svart tak och icke tonade rutor och vice versa..
Blir nog även ett försök och lacka om bakluckan med, gäller att få den slät först. Första firman jag lämnade in till klarade det inte.. sad

369 Inlägg
18 februari 2008
ojdå streckis!

och så på japmeet i sommar vill jag se klumpen komma till nytta wink
fast det tvkekar jag inte på tongue

terazzi
18 februari 2008
Ja fixa det till sommaren då du kommer ner och hälsar på smile
lycka till nu wink

Sök