denna skulle sitta fint...http://cgi.ebay.de/TOYOTA-MR2-TRD-UMBAU-2007-SHOWFAHRZEUG-TUNING-MR-2_W0QQitemZ250220092748QQihZ015QQcategoryZ18290QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
MicrO: Bara att gratta till det 1000e inlägget i tråden min!!
Mickius: Tackar.. Bättre kommer det att bli..
Var ut och testade diffen lite idag. Funkar fint men lite mera laddtryck hade inte skadat, laddar bara 0,4-0,5bar.. Klockan klarar inte av mera tryck. Den ska bytas innan min säsong drar igång på allvar.. Nu hittar jag inte på datakabeln till mobilen.. Men jag har bildbevis på att jag har handlat på Coop med ratten i en korg!! Den ni.. Blev inte så mycket som vi handlade så det kändes lite overkill med en vagn.
Synd att man inte handla på samma gång hehe Blir bra de där du, va ju fint väder ida med, dock kom man hem precis när solen gick ner Men men, i helgen så händer det nog nåt
Keep it up! längtar till sommaren kommer nu Mvh Kim
Just nu sitter och och tömmer nätet på info om hur abs-givaren ska kopplas in på bilen.. Hade varit bra med en ABS lampa som inte lyser vid besiktning..
Nästa projekt blir att snickra ihop fästen till mina elfläktar. Så jag blir av med "Volvofläkten"..
JoQ: Så skönt.. Har lite halvbra väder hos mej, lite för kallt fortfarande.. Jo bilen rör på sej men med 0,4-0,5 bar i ladd så är det inte speciellt kul..
m3-lappis: Jo humor är ett måste när man skruvar..
Qwaffe: Jepp.. Måste tacka MicrO för att han ställde upp som "modell".. Jo visst tittade folk och det var ju meningen med.. Sakta men säkert så börjar bitarna komma på plats. Har hur mycket som helst som ska göras, dock under en minimal budget, åker iväg till asien om 5 veckor.. Men jag kommer en bra bit med allt som jag har ligger hemma, som ska monteras..