MixiL: Hur vore det om du kunde läsa det som skrivs i tråden?? Nej skämt å sido så borde det inte vara några problem. Jag burnade ju bort klisterlapparna på bakdäcken idag. Nya däck måste ju burnas in lite snabbt..
terazzi: Valet var inte så svårt när man fick se att ena dämparen läcker, så nu blir chassiet vässat för att klara av lite mera effekt, frågan är bara när effekten kommer..
MixiL: Oh ja. De nya däcken är riktigt mjuka och fina så det blir nog en uppsättning till hösten igen, då har jag inte räknat med att värma däck i onödan. Misstänker att det kommer gå åt lite däck ute på Mantorp (om jag inte får på slicksen).. Det är lugnt det med läsningen, var skönt att få skälla lite bara..
Bilen gick igenom utan anmärkning!! Så nu kan jag börja bygga om bilen uten bekymmer i ett år framåt..
Det var en trevlig ung kille som besiktade bilen, det han hade att anmärka på efter provturen var att han laddade mer i sin Passat.. Kontrade med att det är besiktningsladdet, ifall någon sur gubbe ska ut och köra så tycker han med stor sannolikhet inte om när man laddar 1 bar.. Gissa om det ekade från andra sidan bes. hallen?? Där stod det en glad bes. gubbe..
terazzi: Japp dumpen hade han inte någon att klaga på. "Ska det vara så här mycket plats här?" var det enda han sa när han öppnade huven och såg tomrummet mellan kylare och motor.
Fan vad skönt för dig att du fick igenom den utan något gnäll. Nu är det bara att ta krafttag så fort du kommer hem från Asien och kasta i allt du har samlat på dig under vintern. Vill se Big Brake-kitet på plats...