1912
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

2 655 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
elmer: Det kan man säga.. smile Ska försöka göra det bästa av resan. Vi får se vad jag snubblar över för kul där borta.

1 302 Inlägg
9 april 2008
Såg riktigt bra ut det där wink

2 655 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
fegge_89: Tackar, det ser riktigt bra ut..

Nu så är det här mitt sista inlägg på begriplig svenska på ett tag. Vet inte när jag får tag på en dator nästa gång..

Ha så kul i snöslasket.. smile

211 Inlägg
9 april 2008
dedär såg ju grymt bra ut big_smile

och så får man önska dig en bra resa smile

1 503 Inlägg
9 april 2008
Kanon!!!! smile

Trevlig resa!!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

MadLamb Racing
372 Inlägg
9 april 2008
det där vart riktigt nice d där du, fast jag har ju sett dom tidigare...cool

ha så kul i monsunregnet nu å kom tebax blekare...smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Tackar grabbar...

Sitter i Bangkok nu, 35 grader varmt, solen skiner och livet leker..
Har klarat av 1,5 dygn i Taipei pa en riktigt bra massa. Nu har jag en liten spannande nyhet pa vag hem fran Taipei, bilder kommer sa fort jag kommit hem och packat upp grejerna.

Nu ska jag ut och fortsatta att fira Songkran, nyar med fullt vattenkrig pa stans gator.. smile
Ha det sa got dar hemma i kalla Sverige.

2 117 Inlägg
15 april 2008
Glädjs med dig big_smile
Upplev allt så mycket du bara orkar. Det är ett fantastiskt land som bara väntar på att du ska utforska det.
cool

MadLamb Racing
372 Inlägg
15 april 2008
Du har det bra du, fast själva så börjar det nästan bli vår här oxå.. solen skiner.. ha så kul så ses vi om ca 2 veckor...

"De är polerat!"

MadLamb Racing
210 Inlägg
15 april 2008
Lite lätt avundsjuk big_smile

2 655 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
Idag sa har det varit vattenkrig for hela slanten, sista dagen av Son Kran har i Pattaya.. Kommer vara kvar i Pattaya i 3 dar till sen blir det tillbaka till Bangkok for att shoppa...

Det ar bra att det ar fint vader hemma med, gissa om jag saknar 200an??????
Brudarna borjar man lessna pa vid det har laget... Antar att man ar lite feltillverkad?? smile

Tar en Singha och tanker pa er nu..

MadLamb Racing
372 Inlägg
20 april 2008
Du har det bra du, jag antar att du inte saknar den..smile Sett nå fina bilar där ner??
Feltillverkad? Felknullad! smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
MicrO. Jo det har man.. Har suttit vid stranden och druckit Singha och kollat pa bilar nastan hela dagen idag.. Det rullar mycket fina bilar har nere, dock sa blir bilderna inte bra, antingen rullar bilarna forbi eller sa ar det for morkt ute..

Dock sa blev vi omkorda av en M6a for nagon dag sen pa motorvagen.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
20 april 2008
du har d verkligen slappt...d hör ju jag d!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Imorse så var det dags att kliva av planet och komma tillbaka till kalla Sverige.. Med blandade känslor, saknar klimatet där nere men 200an är grymt saknad med.. Som tur var så kom gubben och hämtade mej i 200an, så jag körde 200a hem från Arlanda.. smile

Väl hemma så låg nya HKS Wastegaten och väntade, ska in till firman om en stund för att tvätta bilen och svara på en massa mejl från nya kontakter. Då åker även wastegateklockan på också, ska bli kul och få åka med 1bar i ladd igen.. smile

Kan även tala om att jag har lagt vantarna på ett par riktigt snygga och udda skor, enbart till 200an. Bilder på dessa kommer nog under kvällen..

Avslutar med en godbit som förgyllde hela resan, var och åkte mc-taxi i Bangkok (något man inte ska göra nykter..) när vi körde slalom mellan bilarna så stod det en vit Nissan GTR i kön.. Tyvärr var det inte läge att börja fiska efter mobilen för bilder direkt, men den lät riktigt fint..

MadLamb Racing
372 Inlägg
27 april 2008
welcome home!!!

"De är polerat!"

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
27 april 2008
Välkommen hem igen big_smile

Hoppas du haft det underbart, dock skulle du kommit hem i går för då vare fin väder mot va de va idag..

Nu vill jag se bilder och en massa bilder och så vill jag se bilen ute snart wink hehe
Keep it up!
Mvh Kim

När du får tid lär du ju kika in min tråd med, har fått in en massa i mercan nu smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
28 april 2008
kul å ses igen... Skulle sitta fint å köpa loss tommys 200:a eller köpa 323:an så man kan få lite å göra med något...

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
kimpan: Tackar.. Tiden i asien var riktigt bra, förutom de sista 4-5 dagarna när det var mulet/regnade under dagtid.. Så speciellt brun blev jag inte den här gången. Lyckades bränna bägge axlarna rejält under första dagarna av Song Kran.. sad

Bilder kommer inom kort, har några bilder från mässan i Taipei, kunde ha blivit fler om inte batterierna hade tagit slut.. Ska ta och skriva en rad i tråden din strax.

Micro: Detsamma, hittade på största anledningen till varför bilen inte gick som den skulle efter R32an.. Slangen mellan wastegaten och tryckröret hade hoppat den, nu går bilen lite bättre. Var in och snackade med PBZ Arash idag, så han ska kolla efter större spridare åt mej. Sen så....................

Tycker du ska satsa på 200an, lite dyrare men betydligt roligare.

Idag har jag varit i kontakt med en av alla firmor borta i asien som jag snackade med på mässan. Det blev något strul med fakturan på mina coilovers, men nu är det löst och det bör ta ett par dagar innan de har fått pengarna, sen så dröjer det inte länge innan jag har ett par grymma coilovers monterade på bilen. Firman som jag har beställt från var de enda på hela mässan som kunde erbjuda elektronisk justering av hårdheten på dämparna TRÅDLÖST, med en hela 8 programerbara minnen!!!
Ser fram mot att se hur bra dessa funkar. Skulle det funka tillfredsställande som kommer vi att kunna erbjuda deras system via firman där jag jobbar.. smile

Sök