Streckkoden skrev:
kimpan: Tackar.. Tiden i asien var riktigt bra, förutom de sista 4-5 dagarna när det var mulet/regnade under dagtid.. Så speciellt brun blev jag inte den här gången. Lyckades bränna bägge axlarna rejält under första dagarna av Song Kran..

Bilder kommer inom kort, har några bilder från mässan i Taipei, kunde ha blivit fler om inte batterierna hade tagit slut.. Ska ta och skriva en rad i tråden din strax.
Micro: Detsamma, hittade på största anledningen till varför bilen inte gick som den skulle efter R32an.. Slangen mellan wastegaten och tryckröret hade hoppat den, nu går bilen lite bättre. Var in och snackade med PBZ Arash idag, så han ska kolla efter större spridare åt mej. Sen så....................
Tycker du ska satsa på 200an, lite dyrare men betydligt roligare.
Idag har jag varit i kontakt med en av alla firmor borta i asien som jag snackade med på mässan. Det blev något strul med fakturan på mina coilovers, men nu är det löst och det bör ta ett par dagar innan de har fått pengarna, sen så dröjer det inte länge innan jag har ett par grymma coilovers monterade på bilen. Firman som jag har beställt från var de enda på hela mässan som kunde erbjuda elektronisk justering av hårdheten på dämparna TRÅDLÖST, med en hela 8 programerbara minnen!!!
Ser fram mot att se hur bra dessa funkar. Skulle det funka tillfredsställande som kommer vi att kunna erbjuda deras system via firman där jag jobbar..