Har varit riktigt dålig på att uppdatera här på ett tag..
Anledningen till detta är att 200an rullar på utan större krångel och jag försöker bestämma mej för vad jag ska satsa på den här sommaren. Lite för mycket idéer som snurrar runt. Så för stunden så ligger det mesta nere i väntan på coiloversen ska komma hem.
Igår kväll så hade jag turen att få jaga troll i elsystemet.. Blinkersen försvann. Efter mycket letande så hittade jag på blinkersreläet men det visade sej att det var helt. Hittade på en kabel där isoleringen var skadad. Det hjälpte en stund. Med en större säkring monterad så hade jag blinkers så jag kunde ta mej hem igår iaf.
Så idag ska det fortsättas att felsökas.. Går det bättre ikväll så ska jag försöka få på kolfiberlockena till strålkastarhusen idag med, för imorgon blir det träff med 200SX OGS, då måste ju bilen vara fin...
Som vanligt när jag ska till 200SX OGS träffar så har jag fått åkt bärgare hem, igår var inget undantag...
På E18 strax efter Hummelsta mot Västerås så skulle jag köra om en långtradare, hade en bil som kom bakom och stressade så jag växlade ner och körde om lastbilen. När jag kom upp jämnsides med hytten så fick jag hela vindrutan full av glykol... Sen så strulade med en bärgare som sa att han skulle komma men inte kom, ringde efter 2 timmar väntan i väggrenen, då drog han en dålig undanflykt..
Men efter ett par timmars strul så är bilen tillbaka till friman igen. I veckan ska toppen rivas den och besiktigas. När jag fick i lite vatten i kylaren så blev det en fontän ur kylaren, topplockspackningen har sagt upp sej. Hoppas att inte toppen har gått på semester med, men det visar sej.
Nu vet jag att man inte kan ladda 0,9-1Bar med en T28...
Jag såg dig igår, i höjd med Djurby strax innan litslena/skolsta strax innan du körde om en bil. Du såg mig också tror jag, stog vid en vit Vw transporter med en tjej och en gubbe. Blå tröja. ^^ Bilen var hur som hälst nice, såg dock ut att låta mer än det gick, när du växlade ner och körde om. Men jag låter det vara osagt förns jag har sett lite mer av den. Kör hårt!
Leo_m83: Jo men that´s life, använder man grejerna så går det sönder förr eller senare.
TFKarlsson: Jo dej kommer jag ihåg.. Jo nu låter det faktiskt mer än det går, det kan jag erkänna.. Har haft lite strul med laddtrycket under vårkanten men det blir ju inte bättre av att topplockspackningen sa upp sej. Nu åker nya HKS wastegaten av och fegis wastegaten åker i igen..