Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF 28 SEPTEMBER 20.00

aqulio
29 september 2013 · 1 146 Inlägg

jo precis det var lite tråkigt  de

Markus1987
29 september 2013 · 498 Inlägg

Nyss hemkommen också, var väl ändå en trevlig bilträff, synd med polisens blockande som sagt också... Men skulle man inte kunna anordna denna bilträff en gång mitt i sommaren också och inte bara två träffar!? smile

Senast redigerat av Markus1987 (29 september 2013)

jockejansson
29 september 2013 · 37 Inlägg

Markus1987 skrev:
Nyss hemkommen också, var väl ändå en trevlig bilträff, synd med polisens blockande som sagt också... Men skulle man inte kunna anordna denna bilträff en gång mitt i sommaren också och inte bara två träffar!? smile

Precis, båda träffarna är kalla och blir mörkt snabbt. Vore skönt med en stor sommarträff.

Audi S4 "Lakrisbåten" (1993)
pompe90
29 september 2013 · 408 Inlägg

jockejansson skrev:

Markus1987 skrev:
Nyss hemkommen också, var väl ändå en trevlig bilträff, synd med polisens blockande som sagt också... Men skulle man inte kunna anordna denna bilträff en gång mitt i sommaren också och inte bara två träffar!? smile

Precis, båda träffarna är kalla och blir mörkt snabbt. Vore skönt med en stor sommarträff.

ja, då har väl många semester också 8)

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
Tonnydansk
29 september 2013 · 23 Inlägg

FAAAN va kul synd att Corven strejkade men det var ju ändå så mycket att se på
förlåt alla på MC Donald för våran föärsök att undehålla med taskig humor. Det var inte bara sjysta bilar
såg även en jävla massa fina brudar det e ju så det ska vara..Ses nästa år

Volvo 142 "Sötnos" (1970)
Athix
29 september 2013 · 6 Inlägg

Nån som vet om den finns eller kan länka r33an utan vinge med volkfälgarna här på garaget? Mörk brunaktig färg

Toddemannen
29 september 2013 · 664 Inlägg

Nu vill jag se bilder!! smile Låter vettigt tycker jag med att dra en träff mitt på sommarn då det är varmt på kvällarna och ljust till 12 på natten , vore fint!

JockeTQR
29 september 2013 · 31 Inlägg

Någon som vet vem killen med Epatraktorn är/var???
Skicka gärna PM eller skriv i tråden....

love_evo
29 september 2013 · 38 Inlägg

vill se lite bilder nu

mka
29 september 2013 · 163 Inlägg

JockeTQR skrev:
Någon som vet vem killen med Epatraktorn är/var???
Skicka gärna PM eller skriv i tråden....

vilken av epa traktorerna?

Senast redigerat av mka (29 september 2013)

Lofarn
29 september 2013 · 218 Inlägg

Athix skrev:
Nån som vet om den finns eller kan länka r33an utan vinge med volkfälgarna här på garaget? Mörk brunaktig färg

Menar du inte r32an?

Följ gärna mitt projekt på dieseln och lämna en kommentar! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282638
mka
29 september 2013 · 163 Inlägg

tack för en trevlig kväll tyvärr börja bilen krångla

kolsvajansson
29 september 2013 · 875 Inlägg

Ålandsreggade e36 med överdimensionerade vingen gick ju rätt bra! Synd att just vingen fanns där bara

Senast redigerat av kolsvajansson (29 september 2013)

berra_bus
29 september 2013 · 1 Inlägg

Kan nog vara min r32a du mena athix:)

fluppidupp ...
29 september 2013 · 757 Inlägg

Salzor skrev:
Ja de va lite kyligt smile Synd att polisen stog och blockade raka sträckan vid max!!

annars var det kanon cool

var nog lika bra efter tidigare bravader från mupparna. folk som inte har säkerhetstänk som bestämt ska sladda när det står folk 3 meter ifrån.

skippade årets event pga att jag varit ute i skogen och röjt hela dagen samt att jag inte pallade med alla jävla muppar.

Darkus
29 september 2013 ·

Ja vart då mer än nöjd. Hade inge problem med muppar, men å andra sidan var inte jag kvar så länge. Gick mest runt å filma bilar ja å la inte ens märke till folk.

Nicxe
29 september 2013 · 64 Inlägg

Jag har filmat allt!smile

ni behöver inte vänta länge dom kommer

_R_
29 september 2013 · 132 Inlägg

Synd med så mkt hjärndöda människor på ett ställe, som står i vägen och totalt nonchalerar när man ska fram med bilen och att folk nästan klättrar över den. Men överlag grym träff som vanligt.

Stort plus till killen i vit Sierra Cosworth som gick ut och stannade mig för att han skulle köra fram å börna i "crusingtåget"! Slapp man stenskott i hela fronten och fick se en fin burnis:). Mer såna eftertänksamma personer tack!

Nicxe
29 september 2013 · 64 Inlägg

+40

Nightmare89
29 september 2013 · 939 Inlägg

_R_ skrev:
Synd med så mkt hjärndöda människor på ett ställe, som står i vägen och totalt nonchalerar när man ska fram med bilen och att folk nästan klättrar över den. Men överlag grym träff som vanligt.

Stort plus till killen i vit Sierra Cosworth som gick ut och stannade mig för att han skulle köra fram å börna i "crusingtåget"! Slapp man stenskott i hela fronten och fick se en fin burnis:). Mer såna eftertänksamma personer tack!

Jag såg det STORT PLUS till den personen!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang