Fjong skrev:
Fint att du satte svenskt rekord!
Men är kraven för den tävlingen att man har en 100A säkring på + kablen? Hade ju tänkt tävla lite om man åker på nån träff men kan inte så mkt om klasserna.
Jag är också medveten om att det krävs en jävla massa jobb för att få allt bra, la ner drygt 40-50 timmar på min första och nuvarande baslåda som ändå är väldigt simpel. Men jag gillar att bygga ljud och ser fram emot utmaningen
Åter igen tack för hjälpen! Vi får väl se om vi syns i en tävling någon gång

Om inget annat så kommer jag lägga upp allt jag gör i mitt projekt om du är intresserad av att se hur det blir.
Ja den klassen gick ut på det sen fick du ha hur många batterier och steg du ville men basens steg fick bara avsäkras med 100A men den klassen finns inte numera sen har en del träffar olika klasser så det är inget o hänga upp sig på.
Ja jag tycker du ska testa på att tävla lite iaf, även om det är för din egen skull du ska bygga, basarna låter bra, steget du tänkt dig låter med bra så det ska inte va några problem, du bör dock iaf ha minst ett extra batteri i bilen så inte steget pajar pga för klen ström.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1