projektet är att få ett eget utseende på min saab 9-3 ss aero, kommer gå i temat svart o rött är det tänkt !;) framtidsplaner med bilen blir att satsa på effekt ökning då jag är så gott som nöjd med utseendet på bilen! :)
Det enda som jag inte har tycke för med din bil är fälgvalet, smaksak. Annars är den riktigt clean! Ett par feta vossen kopior hade inte suttit fel tycker jag
Jag blev lite tveksam i början när ja såg dom i tråden och dom inte satt på bilen, men nu ... nu kan ja knappt tänka mig något annat efter att ha sett dom på ett tag, är bra avis på dom!
Det enda som jag inte har tycke för med din bil är fälgvalet, smaksak. Annars är den riktigt clean! Ett par feta vossen kopior hade inte suttit fel tycker jag
Jag blev lite tveksam i början när ja såg dom i tråden och dom inte satt på bilen, men nu ... nu kan ja knappt tänka mig något annat efter att ha sett dom på ett tag, är bra avis på dom!
Kul o höra ! Va själv lite tveksam när jag köpte dom och monterade dom på min förra Saab men väl jag monterade dom på denna så vart jag såld direkt! Och nu när man fått på spacers också så tycker Jag de sitter fin fint !
Kul o höra ! Va själv lite tveksam när jag köpte dom och monterade dom på min förra Saab men väl jag monterade dom på denna så vart jag såld direkt! Och nu när man fått på spacers också så tycker Jag de sitter fin fint !
Absolut! Som handen i handsken keep up the good work!
Absolut! Som handen i handsken keep up the good work!
De som står på listan att göra i veckan är att montera dit nya spacers som förhoppningsvis dyker upp måndag-tisdag ! får se om jag klarar skärmkanten annars får de nog valsas lite
Hitta på denna bild också från hällaträffen förra helgen !
Foto: Felix Nevhage.
Ni ser där att bakfälgen behöver flyttas ut lite till men sktryckare om den kommer ta i med 30mm
Vart lite toning i tisdags men bättre bilder kommer senare !
Tog mig tid att tvätta av pärlan idag och fint vart de ju också!
Monterade även tillbaka vindavisarna som dom plocka av när dom tona rutorna!
Till helgen får vi se om de finns tid att göra något på bilen, vädret ska ju bli bra! Om något görs så blir de nog att valsa skärmarna och måla om bromsoken i en annan färg ! .. Tror de blir en grymt lyft på utseendet
Tog mig tid till att måla om bromsoken idag när jag ändå skulle valsa bakskärmsrna! Bilder på de kommer senare ikväll när jag lagt in bilderna från kameran till datorn , fick en bild me mobilen iaf !
Har alltid haft i mitt huvud att röda bromsok skulle passa bäst me mina fälgar men fick frågan på ett pm om att tänka om me de, för den röda färgen vart för dominant och fick mest fokus.. Alltid kul när ni kommer med förslag som man själv inte funderat på! De tackar jag för!
och ja de fick bli svarta bromsok, resultatet vart bättre än va jag själv hade trott även valsningen gick okej då jag aldrig hade gjort de förut så tog sin lilla tid men nu ska den inte däcken ta i skärmen hoppas jag!
ska ut o ta en sväng ikväll o se om de vart tillräckligt mkt
nästa som är tänkt att göra är att byta lite led lampor inne i bilen till 8000k sen har jag även funderingar på att skaffa 10000k halvljuslampor