Lagliga och olagliga styling på bilar? samt lite styling tips på en galant

Mack Forum- och sitemoderator
4 december 2013 · 26 151 Inlägg

DJesso skrev:

bleedingstar skrev:
Du kan köpa min galant och plocka delar om du vill, den har stått i säkert 3 år och jag har inte rört den då jag har tröttnat. Har sprillans nya coilovers som kostade mig ca 7-8k som inte har rullat mer än ut ur garaget och så har du ett kjolpaket + orginalpaketet, andra baklysen, 2 motorhuvar o lite så. Du kan få den för 8 000. Du kan maila mig på anderssonmartin@live.com om du skulle vara intresserad.

kul tråd

tycker att du ska ge fan i att sälja den!! du har börjat och kommit långt, gör klart det du har påbörjat istället, blir riktig sur när folk ger upp för ingenting!! kolla genom gallerikomentarna så får du motivation!! folk vi se den klar och det ville säkert du också i början, var inte en tjej nu

körkort blabla, kör utan tills du får det nya!! de har alla gjort typ. eller gör klart den tills körkortet kommer

Eh, nej?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
DJesso
4 december 2013 · 56 Inlägg

Mack skrev:

DJesso skrev:

bleedingstar skrev:
Du kan köpa min galant och plocka delar om du vill, den har stått i säkert 3 år och jag har inte rört den då jag har tröttnat. Har sprillans nya coilovers som kostade mig ca 7-8k som inte har rullat mer än ut ur garaget och så har du ett kjolpaket + orginalpaketet, andra baklysen, 2 motorhuvar o lite så. Du kan få den för 8 000. Du kan maila mig på anderssonmartin@live.com om du skulle vara intresserad.

kul tråd

tycker att du ska ge fan i att sälja den!! du har börjat och kommit långt, gör klart det du har påbörjat istället, blir riktig sur när folk ger upp för ingenting!! kolla genom gallerikomentarna så får du motivation!! folk vi se den klar och det ville säkert du också i början, var inte en tjej nu

körkort blabla, kör utan tills du får det nya!! de har alla gjort typ. eller gör klart den tills körkortet kommer

Eh, nej?

då hade du det bra:)

Mitsubishi galant "minty galant wrapped N lowered" (1997)
Mack Forum- och sitemoderator
4 december 2013 · 26 151 Inlägg

DJesso skrev:

Mack skrev:

DJesso skrev:

kul tråd

tycker att du ska ge fan i att sälja den!! du har börjat och kommit långt, gör klart det du har påbörjat istället, blir riktig sur när folk ger upp för ingenting!! kolla genom gallerikomentarna så får du motivation!! folk vi se den klar och det ville säkert du också i början, var inte en tjej nu

körkort blabla, kör utan tills du får det nya!! de har alla gjort typ. eller gör klart den tills körkortet kommer

Eh, nej?

då hade du det bra:)

Kan ha att göra med att jag aldrig blivit av med det. Dock skulle jag aldrig köra utan körkortet - så länge det inte är väldigt korta bitar ut i ingenmansland där "inget kan hända" så att säga, eller för den delen tipsa andra om att göra det..

Ursäkta offtopic.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
DJesso
4 december 2013 · 56 Inlägg

Mack skrev:

DJesso skrev:

Mack skrev:

Eh, nej?

då hade du det bra:)

Kan ha att göra med att jag aldrig blivit av med det. Dock skulle jag aldrig köra utan körkortet - så länge det inte är väldigt korta bitar ut i ingenmansland där "inget kan hända" så att säga, eller för den delen tipsa andra om att göra det..

Ursäkta offtopic.

har inte blivit av med mitt heller, men körde utan innan jag tog det och det var pga att jag inte hade pengar till körskola och farsan hade inte alltid tid för mej, lärde mej båda snabbare och blev mer självsäker/vågade mer... bor i en stad, inte direkt ingenstans

men klart vågar man inte ta första steget så ska man inte göra det, kostar nåt 3k och två år utan bil..

Mitsubishi galant "minty galant wrapped N lowered" (1997)
bleedingstar
11 december 2013 · 270 Inlägg

Jag står mitt kasst av att vara så dum att bli av med körkortet och nästan åka i fängelse en månad. Men det är ju bara dumt om jag ber om att sitta inne när jag faktist hade tur denna gången och lärde mig en läxa (ca 3-4 år sen nu). Det kostade mig ju inte bara kortet utan jag har även lagt ut andra kostnader pga av detta, det har kostat mig ca 30 000kr + att jag måste ta om kortet. Har helt enkelt vuxit ifrån bilen jag har idag, hade gärna sett den klar och kört en sommar men har varken intresse eller pengar att lägga på den. Men hör av dig om du vill ha en riktigt bra bil för en billig peng. Du får den ju till ett vrakpris om du ändå ska bygga om din galant.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang