Tänkte nu göra en tråd för mitt "superturbo" bygge som kommer att göras största delen i skolan som slutarbete. Därför kommer det kanske att bli knapert med updates, men kommer att försöka uppdatera så mycket jag hinner
Blivit gjort lite idag, bland annat är pumpen nu borttagen och toppen av, samt lite puts på insuget m.m har blivit gjort kommer bilder så fort jag kommer underfund med uppladdningen..
Roligt att höra! Är på jakt efter ett bra grenrör, men ifall jag inte hittar något så får man väl så lov och prova slänga ihop något eget Har hört samma jag också att man inte ska ladda mer än ca 1.8, men planen var nog att köra på något sådant också
Bättre att fega lite än att få en stake ut körde med 2bar på min sug 300 och de resulterade i ett jätteras. Hade ej ett originalgrenrör utan ett pulssplit.
Är själv inne på min andra 603a, men som du säger kan man ju fega lite, hur långt hade den gått? En del har det hållt jätte länge för och andra har haft otur
_Robin skrev:
Bättre att fega lite än att få en stake ut körde med 2bar på min sug 300 och de resulterade i ett jätteras. Hade ej ett originalgrenrör utan ett pulssplit.
Min hade gått en bit över 40 000, håller för vissa men jag skulle inte våga chansa, jag hade jätte tur när min stake sågade sönder block/tråg. Var ca 2cm ifrån att spöa sönder insprutningspumpen
Min hade gått en bit över 40 000, håller för vissa men jag skulle inte våga chansa, jag hade jätte tur när min stake sågade sönder block/tråg. Var ca 2cm ifrån att spöa sönder insprutningspumpen
Oj faan ja skulle pumpen tagit skada vore det inte så roligt