5 november 2006
Trådstartare
Igår blev jag påkörd bakifrån av en turk som var gravt överförfriskad/narkotikapåverkad,
jag har inte inte kört med bilen på 2 månder eftersom jag inte ska använda den i vinter men igår var jag tvungen, för jag skulle hämta en tjej på en fest....Men åter till dramat, skulle in i en rondell och släppte förbi han/hon som var i rondelllen, då hör jag däckskrik bakom mig och en gammal risig 80-mazda kör in i arlset på bilen, självklart trodde jag idioten skulle stanna med han fortsatte igenom rondellen bland gräs och blommer o hela köret, jag hänge eftr men spann bara när laddtrycket kom sen kappa jag in och har får sladda och kör i en cirkel ca 15 sek i felkörfält, sen hade jag inte med mig mobilen så jag kunde inte ringa polisen och åka efter,så jag stanna vid ett par som bevitta dramat och sa att dem skulle ringa polisen, och undetriden jag sa de till dom han föraren komma till en korsning,
vipps, där slarva jag bort han vilket håll han åkte åt, jag han inte äns ta regnumret,
så nu får man kosta på alla skador själv! ser jag bilfan igen så blir han spöad gul och blå