Hatar smitare

C2racing
5 november 2006 · 238 Inlägg

Igår blev jag påkörd bakifrån av en turk som var gravt överförfriskad/narkotikapåverkad,
jag har inte inte kört med bilen på 2 månder eftersom jag inte ska använda den i vinter men igår var jag tvungen, för jag skulle hämta en tjej på en fest....Men åter till dramat, skulle in i en rondell och släppte förbi han/hon som var i rondelllen, då hör jag däckskrik bakom mig och en gammal risig 80-mazda kör in i arlset på bilen, självklart trodde jag idioten skulle stanna med han fortsatte igenom rondellen bland gräs och blommer o hela köret, jag hänge eftr men spann bara när laddtrycket kom sen kappa jag in och har får sladda och kör i en cirkel ca 15 sek i felkörfält, sen hade jag inte med mig mobilen så jag kunde inte ringa polisen och åka efter,så jag stanna vid ett par som bevitta dramat och sa att dem skulle ringa polisen, och undetriden jag sa de till dom han föraren komma till en korsning,

vipps, där slarva jag bort han vilket håll han åkte åt, jag han inte äns ta regnumret,
så nu får man kosta på alla skador själv! ser jag bilfan igen så blir han spöad gul och blå

bojboj
5 november 2006 ·

hör av dig till mig när du ser han... vill oxå vara med och slå lite

Niklas1987 NO
5 november 2006 · 2 182 Inlägg

jag hänger på, hatar smitare också

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
tobi
5 november 2006 · 562 Inlägg

Hakar på..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Caffe
5 november 2006 · 1 436 Inlägg

Och ska vi göra något konstruktivt av tråden istället för att skapa 20 inlägg med nu-ska-vi-jaga-turk så kan ju de i Norrköping hålla utkik efter en sunkig "80-mazda".
Tänk på att det _kan_ finnas fler bilar som stämmer in på signalementet, så ingen får för sig att bonka ner någon oskyldig person.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
tobi
5 november 2006 · 562 Inlägg

Caffe skrev:
Och ska vi göra något konstruktivt av tråden istället för att skapa 20 inlägg med nu-ska-vi-jaga-turk så kan ju de i Norrköping hålla utkik efter en sunkig "80-mazda".
Tänk på att det _kan_ finnas fler bilar som stämmer in på signalementet, så ingen får för sig att bonka ner någon oskyldig person.

hahah big_smile så klart inte det jag menade med mitt inlägg var iaf e att om fasen inte folk kan ge upp å smita så kommer det tillslut bli så att dom blir misshandlade osv osv..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Decibel
6 november 2006 · 2 911 Inlägg

Ja, grov misshandel är ju ringa jämfört med smitning utan personskador... ärthjärnor

pUs Ûbersturmstekare
7 november 2006 · 534 Inlägg

Så bra. Ut och slåss med er nu, gossar. Låt testosteronet flöda.

chrizz Administratör
7 november 2006 · 11 783 Inlägg

§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
brillmongo
7 november 2006 · 874 Inlägg

Konstigt nog blir man inte förvånad längre. *suck* allt för många tar inte ansvar för sina egna handlingar. . . sorgligt.
Hoppas inte skadorna blev allt för omfattande.

mvh

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
7 november 2006 · 1 852 Inlägg

fy fan... hur omfattande var skadorna? har du inte helförsäkring? lider verkligen med dig!

MVH Andreas

man lever bara en gång så lev väl!
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
7 november 2006 · 798 Inlägg

Hur kan man missa o ta reg nr då? Men du kanske hade annat o tänka på va vet ja.... men vilken färg hade mazdan då så man kan hålla utkik...?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang