Monterade mina 2 delade skivor.. Vägde även dom mot dom gamla skivorna.. Lättade 3 kg per framskiva och 2 per bakskiva. Så det blev totalt 10 kg roterade, ofjädrad vikt !!
Provade även mina fälgar som jag har haft liggandes ett tag..
Men bakfälgarna sitter lite långt ut.. köpte dom till mitt breddningskit som jag gav upp..
får lägga cambern negativ 5 grader om jag ska få in dessa eller skärmbredda..
Och sen ett par nya inre drivknutar från DriveShaftShop då där har blivit glapp i mina andra..
Jag har rivit ner låda, downpipes, screempipes och en turbo än så länge. Har känt på turbosarna och där e inget axialglapp.. men tror ändå att någon o-ring eller flingerring e kass på en av turbosarna..
Ser riktigt jävla bra ut denna med.. Planerar du att köra 5grader camber med Varrstoen fälgarna eller bredda? Hoppas på breddning, lär väl inte bli mycket grepp annars
Har följt båda dina byggen men aldrig postat något. Riktigt bra jobbat, älskat båda bilarna
Ser riktigt jävla bra ut denna med.. Planerar du att köra 5grader camber med Varrstoen fälgarna eller bredda? Hoppas på breddning, lär väl inte bli mycket grepp annars
Har följt båda dina byggen men aldrig postat något. Riktigt bra jobbat, älskat båda bilarna
Nä, vill ha så nära 2 grader som möjligt. Har ju tittat lite på breddning, rocketbunny style ;-)
Härligt att höra Ja synd den blåa gick i graven :-(