Tjoo, nu är det så att om man inte klarar av livet utan musik, så måste man väl ha lite ös i bilen likaså

Har inhandlat en -94 Honda Prelude häromveckan, fin bil, men de "ljud" som satt i höll inte måttet.. inte alls.. såå, de slutade med att ja o polaren... tjaa.. slet ut alla sprängda, torkade "högtalare" som fanns i bilen o snörde dom nånstans där solen aldrig ler så att säga

Nåja, men är som lite halvny inför detta med ljud i bil, så lite vägledning vore bra.
Huvudenhet, framsystem, rejäl bas samt ett par bakhögtalare och även eventuellt ett par extra diskanter är väl det som jag har tänkt mig. Skall inhandlas i den ordningen likaså.

Funderar på antingen en rockford eller kicker bas på typ en 12", rejält me effekt samt ett steg till. Liten kupe, räcker nog med ett stycke 12:a.

Sen resten har jag inte så stor pejl på, iaf vad gäller huvudenhet. Gärna en bra en som är snygg o lite flashig, men inom rimligt pris, fast, har en hel del stålar o lägga så inget budget heller.
Kom gärna med förslag på olika märken, olika bra sajter utöver dom sedvanliga som typ mds, brl, nardic osv som man kanske inte hört talas om, samt om de är nån som har byggt ljud i liknande liten sport japs, så hör jag gärna vad som har gjorts

Som avslutning har ja en liten fundering, har kikat lite på
http://caraudiosecurity.com/ och dom verkar ha schyssta priser på en del grejer. Om nån beställt därifrån så lämna gärna lite info, om de gick vägen med transporter osv samt lite kostnader för leverans.

Nåja, hoppas på mängder av svar o hjälp, nooow i'm out.
// Saelen