4693
Sök

"vart kan man köpa...."

kontorsråtta
231 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
Är det bara jag som blir smått irriterad över alla dessa "var kan man köpa xxx" trådar?
Va f*n liksom, kika lite till höger på sidan så är det fullt med annonser till stylingföretag. och hur svårt kan det vara att forska lite själv?

Nu kanske jag är onödigt gnällig, men 90% av alla "vart kan jag köpa..." trådar kan besvaras genom att kika liiite lite till höger på sidan och kolla bland annonserande företag.

9 108 Inlägg
6 november 2006
Håller med, folk är alldeles för slappa.

498 Inlägg
7 november 2006
tänkte direkt när jag såg tråden..

INTE en till,

skriv ut i topic vad ni vill ha!
inte bara var kan man köpa...
utan var kan man köpa vita blinkers (ex)
Senast redigerat av andreas_940 (7 november 2006)

FreddeK
7 november 2006
helt sant, man måste ju inte fråga om allt. Sen tycker jag det är kul att forska lite själv innan man går ut med en konkret fråga.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 november 2006
Håller bara med till viss del smile Självklart är det onödigt att så fort du kommer på att du vill ha nått starta en tråd om det.. MEN söker man på forumet och hittar trots det inget, och dessutom är så pass ny så man inte har en bank i huvudet med alla stylingföretags namn  så ska man ju såklart fråga!!!
Om jag blir sugen på att hitta Andra baklysen till min folkabuss eller en ny front till slk:n så hittar jag inte det bland dom företagen som gör reklam här.. Men eftersom jag har hängt på diverse forum rätt länge så vet jag vart jag ska ändå! Vilket inte alla gör!

Orkar ni inte med trådarna: Läs dom inte! Man måste inte läsa alla trådar!!
Men jag håller ändå med om att det ibland kan bli iriterande!
Senast redigerat av ludde__mannen (7 november 2006)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
7 november 2006
Håller med, grymt störande. VAR kan man köpa, heter det. Vart anger riktning, var anger befintlighet.

Att folk inte inser detta gör mig trött.

Administratör
11 968 Inlägg
7 november 2006
pUs skrev:
Håller med, grymt störande. VAR kan man köpa, heter det. Vart anger riktning, var anger befintlighet.

Att folk inte inser detta gör mig trött.

Nu ska vi inte vara sånna wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 november 2006
Ja tycker det är bra att man kan fråga det dock kan det vara lite irreterande om nån frågar "vart kan man köpa ögonlock till volvo 740?" för de finns ju överallt men är det nån ovanligt styling till en ovanlig bil eller en speciell del som inte finns på alla dom stora svenska sidorna är det ju kanon att man kan fråga det jag har fått jätt mkt bra tips som jag ADLRIG hade hittat på google om ja sökt på "front bumper 405" det är inte lätt att hitta till engelska,franska,tyska sidor via google direkt. men finns saken exmepl på realcar då är man riktigt slapp om man frågar här.

Bmw osv..

Sök