Modifiera en V50 för långturer och sätta ett bra varv på Knutstorp.
joQue skrev:Verkar gå riktigt bra! Man blir bra sugen på en bensinare ibland
nyller skrev:joQue skrev:Verkar gå riktigt bra! Man blir bra sugen på en bensinare ibland Den går som ett skott Ska inte du satsa på att få till en riktigt vass d5:a
Larsa74 skrev:nyller skrev:joQue skrev:Verkar gå riktigt bra! Man blir bra sugen på en bensinare ibland Den går som ett skott Ska inte du satsa på att få till en riktigt vass d5:a Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk
nyller skrev:Larsa74 skrev:nyller skrev:Den går som ett skott Ska inte du satsa på att få till en riktigt vass d5:a Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk Det skulle inte sitta helt fel
Larsa74 skrev:nyller skrev:Den går som ett skott Ska inte du satsa på att få till en riktigt vass d5:a Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk
nyller skrev:Den går som ett skott Ska inte du satsa på att få till en riktigt vass d5:a
joQue skrev:nyller skrev:Larsa74 skrev:Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk Det skulle inte sitta helt fel Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit
nyller skrev:Larsa74 skrev:Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk Det skulle inte sitta helt fel
Larsa74 skrev:Läste på nån V50 D5 han hade 270Hk
Larsa74 skrev:joQue skrev:nyller skrev:Det skulle inte sitta helt fel Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit Aj. Kan man kanske hitta en bättre låda. Eller nä. Mycket jobb o byta
joQue skrev:nyller skrev:Det skulle inte sitta helt fel Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit
nyller skrev:Det skulle inte sitta helt fel
joQue skrev:Larsa74 skrev:joQue skrev:Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit Aj. Kan man kanske hitta en bättre låda. Eller nä. Mycket jobb o bytahehe, liiiite mycket jobb för bruksbilen o byta låda
Larsa74 skrev:joQue skrev:Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit Aj. Kan man kanske hitta en bättre låda. Eller nä. Mycket jobb o byta
joQue skrev:Har ju automat i min, lådan är bara speccad till 350 nm så vågar knappt chippa den, hört att dessa lådor ska vara riktigt skit