Hallå hallå 
Här ligger man nu förkyld och skriver
Jag var inne på att sälja projektet då det en dag slog mig att skatten och andra summor som skall betalas efter den reggas kommer kosta
Mycket pengar så hela projektets glöd dog ut. Istället började jag leta veteranbil (142) att helt enkelt bara ha att köra runt i, inget byggande eller så utan endast bruksbil. Men det vore ju synd att slänga bort tiden och pengarna som jag lagt ner tänkte jag sen. Så jag fortsätter, jag har en trevlig liten Audi 80
(ALDRIG MER) här hemma som jag kan använda när jag tagit körkort så länge
(Nej jag har inte tagit det än...Det kommer när skolan inte tar orken från mig
)Så
projektet fortsätter 
Jag fick tag i en som ville byta en turbopump till en om603 häromdagen mot en grej jag lagt ut men idag drog sig köparen med pumpen ur... Jag tänkte att jag äntligen skulle skrämma liv i tråden med glada nyheter men... NÄE....
Så kan det gå, nu vet jag var jag kan få tag i en relativt billig pump till om603 i alla fall..... dock har jag ju inga pengar att betala för den just nu så det får vänta

Det som står på listan att göra i bilen för att få den så gott som körbar är att svetsa oljerör till oljekylaren och fixa en läcka någonstans i bränsle ledningarna, jag längtar tills man kan hålla på med finliret och sånt man vill göra istället för skit
(Vilket är den minsta och kortaste biten när man bygger bil
) 
Jag har även en fråga till er som är insatta i dessa mercapumpar, Vet ni hur mycket effekt en vanlig sugpump med 5.5 element klarar att leverera bränsle till?
Nu siktar jag inte särskilt högt när det gäller trimningen utan jag skulle ju helst vilja slå originalmotorn i hästkrafter helt enkelt (Alltså 156 hk) Och sen ska det hålla i längden förstås.
Byta pump och växellåda och annat kan jag roa mig med när allt rullar som det ska, men för stunden är det inte aktuellt förrän ekonomin blir bättre.
God kväll på er