Bilar i stockholm

Blurre
7 november 2006 · 45 Inlägg

Kommer åka ner till sthlm med skilan på torsdag med skolan och gå på nå skit på dramaten. Men mellan ankomst och teater är det några timmar fritid. Hatar shopping och allt vad det heter och tänkte mer intressera mig på bilar. Då det blivit vinter kan ja inte tänka mig att stöta på allt för mycket finåk på gatan och undrar då vart finns återförsöljarna? Vet att lamborghini ligget endast ett par hundra meter bort, men andra?. Tänk på att det skall vara gångavstånd.

heltsonika Rebel with a cause
7 november 2006 · 224 Inlägg

Både Volvo och Audi har väl uppvisningssalonger i Kungsträdgården. Inga Lambos direkt men ändå...

heltsonika Rebel with a cause
7 november 2006 · 224 Inlägg

Jag kom på när du säger det att Masarati ligger strax efter Dramaten (mot grönan). Fortsätt strandvägen 100-200 meter så har du dem till vänster.

Blurre
8 november 2006 · 45 Inlägg

Tack, Maseratis är inte riktigt vad man ser så ofta varken live eller på tv. Autorpoa blir ett ställe, samt Lamborghini ett annat som ja hoppas kunna skåda iaf ett par drömbilar.

Zander88
8 november 2006 · 30 Inlägg

Ferrari ligger inte så långt ifrån Lamborghini/Bentley affären. Vet inte gatnamn men ca 5 mins att gå iaf. Ligger iaf en bit upp på östermalm, nästan vid djurgårdsbron.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang