Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Tänker du tillverka dina spacers själv eller lämnar du in ritningarna till någon? vad räknar du i så fall på för kost för det? går i liknande tankar nämligen.
Riktigt snygg bil du har för övrigt.. diggar dessa skarpt
Börajde slipa och borsta fjäderben, länkarmar, bärarmar och krängningsstag runt om. Allt är även sprutat med rost lösnings medel.
Har även tagit de sista måtten till spacerarna idag. De kommer bli kanon, för var rädd att hjulen skulle sticka ut förmycket från skrämkanterna när jag får på spacerna och 19"arna, men det är lungt som tur är.
Hahah okej jag hade nog gjort dom modernare INTE kolfiber.. känns som alla sätter kolfiber på allt nuförtiden.. men kanske en schysst silverlack eller något.
Hahah okej jag hade nog gjort dom modernare INTE kolfiber.. känns som alla sätter kolfiber på allt nuförtiden.. men kanske en schysst silverlack eller något.
Ja precis! Så jävla mainstream med det. Kanske en mattsvart platicdip annars?
Jag har fått tag på en s2 ratt, s2 front med blinkers och dimljus, helt rostfri höger fram skärm och s2 skinnstolar från skroten troligtvis. Skroten skulle ringa idag om pris och så. lägger upp bilder på det sen i eftermidag isåfall:) Hörs:)))))
Jag har fått tag på en s2 ratt, s2 front med blinkers och dimljus, helt rostfri höger fram skärm och s2 skinnstolar från skroten troligtvis. Skroten skulle ringa idag om pris och så. lägger upp bilder på det sen i eftermidag isåfall:) Hörs:)))))
Fick du tag på S2-delarna?
Skroten skulle hört av sig när de hade skruvat loss alla delar så de hör nog av sig idag då, för de hade nog inte hunnit skruva loss allt igår!
Gick tag på Svarta skinn stolarna och höger framskärm bara från en Audi 80 Cab 1995! Han kanske hade den tre ekrade s2 ratten med om jag har tur! Men s2 fronten och den andra ratten var redan borta! Det ända förar stolen var att det var ett jätte jätte litet hål! Men om någon har nått bra tips på hur man kan laga det så är det alltid välkommet! För baksätet till en cab passar väll inte Coupén?
Hirsch satin 19"arna kommer bli jävligt tajt i hujlhusen och kommer troligtvis också skrapa vid fullt rattutslag:( så får tänka om fälg mässigt..... Blir troligtvis ACE DINO 18" fälgar med lagom mycket sula (5*108).
Tycker det blir jävligt råa på den!! funderar på färg val. silver, vit eller svart? skriv vad ni tycker!!!
Är det någon som vet om man kan chippa v6an eller inte? tacksam för svar om ni vet!!