Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Kommer inte färgen göra det till en pina att byta mellan sommar och vinterdäck? Kan tänka mig att det kan agera som ett lim när det har suttit i press en säsong med ingående temp-variationer.
Kommer inte färgen göra det till en pina att byta mellan sommar och vinterdäck? Kan tänka mig att det kan agera som ett lim när det har suttit i press en säsong med ingående temp-variationer.
Ser dock snyggt ut. det måste jag ju säga
Är ju bara att lägga lite keramik pasta eller kopparpasta precis vid hjulnavet.. eftersom de flesta fälgar täcker ju centrumet av fälgen..
Ser dock snyggt ut. det måste jag ju säga
Är ju bara att lägga lite keramik pasta eller kopparpasta precis vid hjulnavet.. eftersom de flesta fälgar täcker ju centrumet av fälgen..