Angående inbyte stylad bil

Aquilla
29 oktober 2013 · 299 Inlägg

Du får 5 stjärnor på dina m5or av mig. Dels för att dom är jävligt fräscha och sen att du dessutom har två wink

haha schysst big_smile

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
Krucial VW-driver
29 november 2013 · 291 Inlägg

Jag lyckades faktiskt byta bort Golfen nu mot en Polo -96 med Color Concept med lite tyskstuk. Säljaren begärde 15000 kr enligt hans blocketannons plus 20000 cash. Samt reservdelar som jag idag värderat till runt 27000 kr om man skulle köpa dessa nya eller på skroten. Så mao kan man omvandla detta till 62000 kr i runda slängar. Och Polon går hur jävla bra som helst (karossen gått 25t men motorn 17t) och det var precis vad jag letade efter, en billigare bil som går billigare än 1.8T-motorn i Golfen, och som är likaså i skatt. Använder ju den till jobbet så det är ju optimalt där. Så jag gjorde en bra deal, enligt mig själv!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang