3752
Sök

NU HAR NÅGON SNOT MINA 19TUM fälgar NÄR DOM SATT PÅ BILEN!!

Avstängd
5 Inlägg
8 november 2006
Trådstartare
NU HAR NÅGON SNOT MINA  19TUM  fälgar NÄR DOM STT PÅ BILEN DÅ VAR JAG ARG FÖR NÄR JAG SKULE BYTA TILL VINTERDÄCKEN DOM KOSRAE TYP 10.000 NYA TROR JAG. OM NI SER ETT PAR SÅ KAN NU SÄJA TILL.sad

2 123 Inlägg
8 november 2006
ccr skrev:
NU HAR NÅGON SNOT MINA  19TUM  fälgar NÄR DOM STT PÅ BILEN DÅ VAR JAG ARG FÖR NÄR JAG SKULE BYTA TILL VINTERDÄCKEN DOM KOSRAE TYP 10.000 NYA TROR JAG. OM NI SER ETT PAR SÅ KAN NU SÄJA TILL.sad

Använd normala bokstäver när du skriver, blir så mkt lättare att läsa.
Inte för att vara elak på nåt sett men hade du snott dom innan eftersom du skriver dom kostade "typ" 10000 kr ?
Hur ska vi kunna se ett par om du inte lagt upp nån bild eller finns det på din sida ?

778 Inlägg
8 november 2006
wow! vad byte dom eller hade dom pal bokar under bilen eller stog bilen på skivorna big_smile

533 Inlägg
8 november 2006
Såja, lugn och fin..!!

Är det dom på bilen som du har på bilden i garaget??
Var bor du?
Vad heter fälgarna?

Om du skriver lite sakligare och med mer info så blir det fler som kan hjälpa dig!!
Om du vill att alla som sett ett par 19" så höra av sig så skulle du bli jäkligt irriterad på alla pm istället.

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

2 123 Inlägg
8 november 2006
psittacus skrev:
Såja, lugn och fin..!!

Är det dom på bilen som du har på bilden i garaget??
Var bor du?
Vad heter fälgarna?

Om du skriver lite sakligare och med mer info så blir det fler som kan hjälpa dig!!
Om du vill att alla som sett ett par 19" så höra av sig så skulle du bli jäkligt irriterad på alla pm istället.

Synd att det är dom vanligaste 19" i hela sverige bara. Är ju Ace Hero och det är det många som har. Dom kostar inte 10k heller, närmar 6k.

Administratör
11 968 Inlägg
8 november 2006
Tråd låst pga CAPS. Trist att fälgarna är stulna, men vi har ändå våra regler för hur vi skriver i forumet...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök