NU HAR NÅGON SNOT MINA 19TUM fälgar NÄR DOM STT PÅ BILEN DÅ VAR JAG ARG FÖR NÄR JAG SKULE BYTA TILL VINTERDÄCKEN DOM KOSRAE TYP 10.000 NYA TROR JAG. OM NI SER ETT PAR SÅ KAN NU SÄJA TILL.
NU HAR NÅGON SNOT MINA 19TUM fälgar NÄR DOM STT PÅ BILEN DÅ VAR JAG ARG FÖR NÄR JAG SKULE BYTA TILL VINTERDÄCKEN DOM KOSRAE TYP 10.000 NYA TROR JAG. OM NI SER ETT PAR SÅ KAN NU SÄJA TILL.
Använd normala bokstäver när du skriver, blir så mkt lättare att läsa. Inte för att vara elak på nåt sett men hade du snott dom innan eftersom du skriver dom kostade "typ" 10000 kr ? Hur ska vi kunna se ett par om du inte lagt upp nån bild eller finns det på din sida ?
Är det dom på bilen som du har på bilden i garaget?? Var bor du? Vad heter fälgarna?
Om du skriver lite sakligare och med mer info så blir det fler som kan hjälpa dig!! Om du vill att alla som sett ett par 19" så höra av sig så skulle du bli jäkligt irriterad på alla pm istället.
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Är det dom på bilen som du har på bilden i garaget?? Var bor du? Vad heter fälgarna?
Om du skriver lite sakligare och med mer info så blir det fler som kan hjälpa dig!! Om du vill att alla som sett ett par 19" så höra av sig så skulle du bli jäkligt irriterad på alla pm istället.
Synd att det är dom vanligaste 19" i hela sverige bara. Är ju Ace Hero och det är det många som har. Dom kostar inte 10k heller, närmar 6k.