Blev ju riktigt bra... vad kosta datorn och tillbehöver?
Hmm, går väl på totalt runt 12,000 med kablage osv. Installerade gjorde jag själv gick galant. Billigast är att bygga en burk själv, en dator går ju på 12v bara o fixa en regultor så det inte blir för stora spänningsfall osv. Finns även att köpa färdiga datorer som ja gjorde, köpte min beg dock men de kostar lite mer pga av att de går felfritt på 9-24v Dock är det en del "arbete" kvar med mjukvaran, måste justera o ställa in lite innan den är fullländad, det är för litet att sitta i windows på en 7" även i upplösningen 800x600, Fast har ifs största storlek på bokstäver osv, så det funkar ifs bra. Men ska använda fullscreen program, roadrunner lr dylikt
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
helt okej! lite dyrt kanske, skulle kunna få tag på det lite billigare Rekomenderar NEO car o dess programvara till BILPC, funkar kanon, öppen kod med
Hehe priset stämmer inte riktigt, men man kan säga att det priset, Ifall man ska kränga skiten nån dag
Ska jag vara ärlig så kosta skärmen 3800 med frakt, och datorn 3000kr beg då. Så 6800:- totalt. Kablar o sånt hade man ju redan. + ytterligare 600kr för GPS med kartprogram även det köpt beg. Gör mina småklipp ibland.
Har färdig CarPuter i DIN format, nackdelen med den att det inte är utbytbar processor, men å andra sida duger 1ghz mer än väl till en multimedia pc i bilen
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed