Utan EU-skylt? Det är bara att beställa på transportstyrelsen. De små skyltarna kan man beställa på flera hemsidor men det är inte lagligt. Du kan ansöka hos transportstyrelsen men det krävs en motivering samt bilder på varför det behövs.
Utan EU-skylt? Det är bara att beställa på transportstyrelsen. De små skyltarna kan man beställa på flera hemsidor men det är inte lagligt. Du kan ansöka hos transportstyrelsen men det krävs en motivering samt bilder på varför det behövs.
Skyltar utan EU märke går ej att beställa längre tyvärr. Kollade nyligen till min bil. Fanns bara med EU märket då
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Skyltar utan EU märke går ej att beställa längre tyvärr. Kollade nyligen till min bil. Fanns bara med EU märket då
Aha ja det är sant ja! Men det andra jag skrev gäller fortfarande.
Kommer bli så fantastiskt kul att se denna färdigställd!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"