Inte en aning, men firman får ju lösa d oavsett om snubben är sjuk eller inte. (tycker jag)
En polare blev påkörd bak på sin camaro 68, fixade firma som skulle laga bilen, hand i hand med förs.bolaget. Firman kursade efter ett tag, å innan dom gjorde det ville polarn byta firma å låta andra fixa bilen men det gick inte förs.bolaget med på, då skulle han få pröjsa allt själv??? Tycker att vill/kan dom inte fixa bilen (omjobb) låt nån annan göra jobbet å skicka räkningen till dom som gjorde ett dåligt jobb från början. Ta kontakt med tv programet PLUS :-)
Mm jag kan säga att man funderar ganska mycket på en lösning men imorgon får vi svaret:/
Fan vad bra idag hittade vi varför den har dragit i sig en jävla massa bensin:) det var hål i tanken så är det någon som har en tank liggande så säg till:))
Fan vad bra idag hittade vi varför den har dragit i sig en jävla massa bensin:) det var hål i tanken så är det någon som har en tank liggande så säg till:))
En riktig bil ska ju dra lite soppa men det kan ju finnas gränser även för en Cheva. Lycka till att hitta en hel tank.
En riktig bil ska ju dra lite soppa men det kan ju finnas gränser även för en Cheva. Lycka till att hitta en hel tank.
/Benny
Haha det har du rätt i men jag tänkte att det skulle gå billigare med insprutning men detta förklarar mycket:) varje gång man gasa luktade det bensin och vi hittade ingen läcka men på fyllnads röret var av på ovansida så det var ca 1 cm öppet rakt ner och fy fan vad skit det var i tanken typ småsten mm::)
hehe, gött å hitta småsten som stopp i matarslangen:-)) Kan du inte svetsa röret? Eller är tanken osså dålig? Renovera tanken då?
Tror att den har gjort sitt den hade varigt lagad en gång förut:) men såg att det fanns på blocket får ringa honom och fråga imorgon:) bild på tanken kommer
Tänkte nu när bilen är isärtagen så lackar jag om ramen och den blir högblank. Jag har testat en sprayburk med svart färg och 2k klarlack på detta ytan blev grymt blank. Kul att testa grejer man säljer nästan varje dag !