Röda fälgar

Linus__mx
11 november 2006 · 34 Inlägg

hej har lite funderingar på att måla mina ekrar i samma färg som bilen vad tycker ni skulle vilja ha lite smakrådsmile och om någon har lust kan ni gärna få göra de i Photoshop då jag saknar de.. tack i förhand

Lev farligt dö ung bli ett vackert lik!
Linus__mx
11 november 2006 · 34 Inlägg

Här var det dött ingen som har någe förslag?

Lev farligt dö ung bli ett vackert lik!
bojboj
11 november 2006 ·

hade oxå tänkt och måla min fälgbana röd och resten av fälgarna svarta men ingen som vill hjälpa til med nått.... kör på mannen det blir snyggt

timnordlof
11 november 2006 · 798 Inlägg

Nej, tror det hade varit snyggare med vita ekrar i så fall. Började PhotoShopa din bil med röda fälgar, men det blev inte så snyggt...

laazy vorsprung durch teknik
11 november 2006 · 886 Inlägg

Tycker du ska göra som timnordlof säger och ta vita fälgar istället, är riktigt snyggt med det till röd bil..

SniZa
12 november 2006 · 314 Inlägg

Va tror ni om att lacka mina fälgar vita eller svarta?? Nån som vill photoshopa???

Senast redigerat av Piffsen (12 november 2006)

Nissan 350z "VSR" (2004)
Henke_325ix skogsmulle
12 november 2006 · 25 Inlägg

hmm har också funderat på röda fälgar.. matcha de me röd inredning etc. måst testsa i photoshop om man skull ta å lära sig....smile back to topic håller med laazy.. din bil skull passa bättre i vitt me den ekertypen...rött å vitt är osklagbart....smile

Bmw //när gt42 talar så tar de ett tag att få fram budskapet men när de väl kommer så är de ORD å inga visor..!!!!
BMW 850ia (1992)
Linus__mx
12 november 2006 · 34 Inlägg

timnordlof om du skulle ha tid och lust får du gärna photoshopa med röda vs vita ekrar har själv inte phooshop så skulle va tacksam om någon skulle kunna göra de

Lev farligt dö ung bli ett vackert lik!
MilleN
12 november 2006 · 9 108 Inlägg

Vita ekrar ska du ha, röda skulle nog se för jäkligt ut ärligt talat.. Enligt mig i alla fall.

timnordlof
12 november 2006 · 798 Inlägg

Piffsen skrev:
Va tror ni om att lacka mina fälgar vita eller svarta?? Nån som vill photoshopa???

Dem har ju redan snyggaste färgen! Behåll sen, möjligtvis lite mörkare grå eller svart. INTE vitt på den bilen...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang