Både i går och idag har det varit bil-fixardagar, igår sköljde jag och frugan av bilen efter att inte ha varit tvättad sedan lite innan första snan i göteborg..... = Smutsig som f*n!!
Det blev iaf lite renare, men jag tänkte att jag ska göra en ordentlig tvätt så fort jag får lite mer cash i plånboken

Jag passade även på att kolla luftfiltret och blåsa rent det (plockade loss hela luftburken med tillhörande slangar och kanaler och rengjorde det grundligt, blev som nytt) Gjorde rent lite ytligt i motorrummet också

Har tyvärr inga bilder på det, men det är ju inget som är speciellt intressant x)
Idag försökte jag mig på att tona mina nya lyktglas, resultetet blev sådär, men för att vara första gången jag tonade framlampor själv så är jag nöjd. Tanken var egentligen att jag skulle ha en genomskinlig skyddsfilm så man slipper alla stenskott osv, men eftersom stanceit bara hade röktonat på lager så fick det bli det

Några kassa bilder på skillnaden...
![http://oijoij-hd.com/images/2014/03/17/1000930084961812839774597770768n.jpg]()
Passagerarsidan är tonad medans förarsidan inte är tonad som ni kanske ser ;P Lägger upp bättre bilder imorgon

Små förändringar är bättre än inget alls

hehe Gör så gott jag kan O