QuattroMartin skrev:
Lägger en prem när jag ändå är här och kollar!

Tänkte även fråga, du har ju bytt till xenon ser jag. Sitter dina lampor "fast"?
Fick hem mitt xenon och mina sånna fästen eller vad man ska kalla det men jag tycker att lampan glappar för mycket, den sitter lixom inte fast som den borde. Hur sitter dina eller har du helt enkelt skitit i det? :p
Kul att höra!

Jag limmade faktiskt fast lampan i det fästet eftersom varken lampan eller fästet är speciellt dyra att köpa om man skulle behöva byta ut

(har för mig att det inte ska vara så dyrt iaf)
Anledningen till att jag limmade fast lampan var dels för att dom inte riktigt satt fast ordentligt eller som du säger, glappade för mycket, den andra anledningen vad för att jag hade STORA problem med att vrida runt fästet så det satt fast, och då var det väldigt krångligt att hålla koll så lampan satt rätt samtidigt

Men så för att summera det hela, ja jag limmade fast lampan och fästet

Btw, Idag skulle jag skruva ur stolarna och baksätet mm... men fick fan inte loss dom bakre bultarna till förarstolen, någon som vet hur man ska gå tillväga eller är det bara att jag får ta i lite mer för att mina har satt sig?
Men tänkte iaf att jag kunde dammsuga upp det värsta av skiten MEN så hittade jag inte min långa förlängninssladd, så jag nådde inte till bilen med dammsugaren :'C
Så jag satte mig och skrubbade bort "all" jäkla skit från slutrören eftersom dom såg förjävliga ut innan!
Före/efter:
![http://oijoij-hd.com/images/2014/04/02/1510590859517304074494868521412n.jpg]()
Blev fortfarande inte bra, men skiten satt såpass hårt så jag var tvungen att slipa bort det... Men avgassystemet ska ju ändå byggas om när man får tid, lust och pengar så då är det ingen större idé att lägga flera timmar på slutrören