Eftersom jag ska och skriva papper på onsdag så betyder det att pengarna snart börjar rulla in, och som ni säkert vet så gillar jag att planera i förväg!
Eftersom det inte riktigt har gått som planerat med projektet hittills så kommer jag sätta som mål och prioritera fälgar och coils i år (men förhoppningsvis hinner jag göra mer)
Så jag sitter och kollar på vilka fälgar jag ska välja, antingen väljer jag ett par fälgar som jag VET sitter snyggt på bilen, eller så går jag bananas och väljer ett par fälgar som jag aldrig har sett på en e46 eller någon liknande bil, men som jag tror kan bli riktigt feta, men udda som fan!!
Anledningen till att jag frågar er är för att jag vet inte om jag börjar bli för modig med projektet och vill sticka ut för mycket, eller om jag är helt inne på rätt spår...
Jag kommer såklart inte avslöja något än eftersom framtiden fortfarande är oviss i några timmar till

Jag kanske kan säga vilka fälgar det handlar om, men då vill jag se att flertalet av er verkligen vill se en bild