Ny bil och snart nytt år vilket betyder nya planer och projekt! Planen kommer även denna gången vara att köra lågt (stance/hellaflush), dock så ska denna bilen finslipas för att få ett perfekt resultat och en råare bil! Mer om... Visa mer
Njea, vad jag kan se så hade du bara vanlig mattvit? Jag vill ha något "unikt", innan alla andra har det... vilket inte är speciellt lätt på en såpass vanlig bil som e46 ;P Så det kommer antaligen bli någon form av effekt vit (OM det nu blir vit)
Dels förstår jag hur du tänker(du vill vara unik) dels förstår jag det inte.
Om något är snyggt, varför inte köra på det?
Bara för att kanske en eller två kör/kört på liknande tema så är det synd att kasta bort en bra idé
E46'an kom för 15 år sedan, faceliften 11 år sedan, under denna tid borde nog det mesta redan hunnit testats på en e46..
Men det är klart, plastidip fanns inte då kanske, men you catch my drift
Förstår precis hur du menar, men nu följer jag faktiskt strömmen (eftersom vit börjar bli vanligare på e46) Jag väljer vit för att jag VET att det passar på e46 (bmw), men jag väljer en lite ovanligare vit, med effekt i, vilket jag tror kommer framhäva e46ans snygga karosslinjer utan att det blir för mycket!
Satt precis och funderade på hur länge jag haft bilen nu, utav en slump så såg jag att jag haft projekttråden i 31 dagar och att det är 130 följare... och eftersom jag gillar statistik så blir det lite mer än 4 följare per dag!
Känns riktigt kul att det är så många som vill följa mitt projekt, men eftersom jag känner att jag inte direkt gjort något roligt med bilen än så tänkte jag att jag får kompensera det lite genom att avslöja EN av mina "hemliga" planer! Behöver jag säga mer än "pfft pfft"?
Satt precis och funderade på hur länge jag haft bilen nu, utav en slump så såg jag att jag haft projekttråden i 31 dagar och att det är 130 följare... och eftersom jag gillar statistik så blir det lite mer än 4 följare per dag!
Känns riktigt kul att det är så många som vill följa mitt projekt, men eftersom jag känner att jag inte direkt gjort något roligt med bilen än så tänkte jag att jag får kompensera det lite genom att avslöja EN av mina "hemliga" planer! Behöver jag säga mer än "pfft pfft"?
ja det blir nog någon form utav vit skulle jag tro Men men, det är ju ett bra tag tills jag jag ska dippa den
Blir alltså liknande vit som jag hade på golfen?
Njea, vad jag kan se så hade du bara vanlig mattvit? Jag vill ha något "unikt", innan alla andra har det... vilket inte är speciellt lätt på en såpass vanlig bil som e46 ;P Så det kommer antaligen bli någon form av effekt vit (OM det nu blir vit)
Nej, jag hade inte vanlig vit. Jag var den enda i sverige som hade den finishen. Kanske den enda i världen just då. Den var UNIK. Jag hade sidenmattvit med metallic. Alltså halvblank med metallic.
luft? Accuair kanske? kommer blir skoj att se
Ja precis, dock inte accuair utan jag kommer troligtvis köpa lösa delar från bla Viair mfl
user_name skrev:
figge_stunter skrev:
user_name skrev:
Blir alltså liknande vit som jag hade på golfen?
Nej, jag hade inte vanlig vit. Jag var den enda i sverige som hade den finishen. Kanske den enda i världen just då. Den var UNIK. Jag hade sidenmattvit med metallic. Alltså halvblank med metallic.
Jaha, där ser man! Såg den ju tyvärr aldrig live, vilket jag tror hade gjort en mer rättvis bild utav effekten i lacken Men jag tror inte det kommer bli samma som du hade.
Kommer köra lika lågt som kag hade gjort med coils, men tröttnade på att jag inte kom upp på infarten hemma med audin... för det kändes inte speciellt kul att börja lägga plankor och grejer eftersom vägen utanför är "hårt trafikerad" ;P Jag vet att flera av er säkerligen kommer bli besvikna för att det blir luft, men jag hoppas det finns andra saker med bilen som kommer intressera er och tycka att den är fet ändå
Haha! Hoppas man får se en fin E46 till våren! Har kikat lite dom här med och dom är väldigt fina, skulle kunna äga en själv med!
Ja dom är riktigt trevliga faktiskt! Den är lite mer sportig, speciellt i motorkaraktären (och går bättre) än audin då audin va en glidar-gubb-bil! Tråkigt dock att jag lyckades köpa ett ovårdat exemplar som bara går sönder mer och mer desto mer man lagar ;P
Jo, självklart va jag nöjd med coils, men om man ska köra sådär riktigt lågt som jag vill göra så är det nog inte ens kul att köra bilen längre med coils, så jag ska iaf testa på luft nu så får vi se om det blir coils lite senare i år eller inte