Mangaloranga skrev:
Jag ser det så här!
Man ska följa sina egna visioner.
Om det är att bygga epa (A-traktor) av en duett så ska man göra det om man tycker det är värt det/rätt.
Hur många av oss bilgalna har inte haft epa som inkörsport i hobbyn?
Önskar jag hade haft en farsa med intresse för att bygga epor/a-traktorer/ bilar.
Det är ju ett kanonsätt att föra vidare kunskaper.
Se det som att denna duett räddats från att stå och rosta bort någonstans.
Då hade den ändå inte kommit ut på vägarna som bil!!
Kämpa på och bygg efter eget huvud!
Jag har lagt prem och kommer följa bygget!!!
Tror de flesta av oss syftar på att där finns mängder och åter mängder utav rötna jävla Duetter som redan är reggade och klara som epa/a-traktorer, och att förstöra ytterligare en original Duett är så jävla trist för dem syns knappt ute på vägarna i dag.
Jag tror jag har sett 3-4 stycken helt standard Duett personbilar i mitt liv, och de är för alla är kapade till A-traktorer.
Så bättre & köpa en färdig, bygga iordning.. de är inte gratis att bygga epa, och i dagens läge har de stigit i pris för alla kör dem, och de lär väl snart tas bort ifrån vägarna eftersom de finns alldeles för många i dagens läge och alldeles för många utav dem förstör epa/a-traktorns rykte och kör som idioter med ospärrat osv osv osv.. tycker de är trist men folk gör som dem vill, men att spara pengar genom att börja på en originalkärra? Ja, drömma kan man ju.

- Jimmy.
Just live life - VIP Style.