Ta technix Coils!

dawwe ...has left the building...
2 december 2013 · 4 474 Inlägg

Mja...Jag är inte helt säker på att det är som du skriver, anledningen stavas EU...Har TUV (tyska motsvarigheten till SBP) sagt ja vet jag inte om SBP kan säga nej, men det finns säkert andra som har 100% koll. Även i fallet med E39 så konsulterade jag SBP, o där var svaret "Det skall godkännas så länge det inte är trafikfarligt" typ...Minns inte vad han svarade på TUV påståendet sad

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
spennleif Drive, like there's no tomorrow'
15 december 2013 · 47 Inlägg

Jag har TA på min Jetta, jag gillar ju iofs att åka stumt, men jag är helnöjd! Mycket kvar att sänka, och dom håller smile

Volkswagen Passat 3C R-line "Miss Daily" (2009)
MERCEDES-BENZ
18 december 2013 · 247 Inlägg

Ursäkta att jag lånar tråden lite.
Men om man lägger ditt collisar, behöver man byta något mer som tex stabilisator stag mm?
Tacksam för svar:)

SportPilot Ubåtsingenjör
18 december 2013 · 7 232 Inlägg

MERCEDES-BENZ skrev:
Ursäkta att jag lånar tråden lite.
Men om man lägger ditt collisar, behöver man byta något mer som tex stabilisator stag mm?
Tacksam för svar:)

I regel så behöver du inte byta något annat nej smile kan finnas undantag men inga som jag vet om nu

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Pendulum
18 december 2013 · 1 298 Inlägg

CHEEVA skrev:

MERCEDES-BENZ skrev:
Ursäkta att jag lånar tråden lite.
Men om man lägger ditt collisar, behöver man byta något mer som tex stabilisator stag mm?
Tacksam för svar:)

I regel så behöver du inte byta något annat nej smile kan finnas undantag men inga som jag vet om nu

Inget man måste byta generellt men de är väl vettigt att slänga på nya fjäderbenslagringar t.ex. om de inte är bytta nyligen. De gamla är säkert dags att byta och om de inte är de så lär de bli då hård fjädring påfrestar de lite mer.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang